Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tass på akkurat 4 mnd og tenkte han skulle få smake litt på sviskedrikk.. han er så treg i magen..

Noen med erfaringer med dette? Den er ferdig til å drikkes står det.. men hvor mye bør jeg gi? ... Han får malt i hver flaske og går kun på mme.. har aldri smakt noe grøt eller annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på!

Jenta mi (3,5mnd) har nå fått sviskesaft 2 dager på rad pga treg mage. Har gitt henne 3 ml, men aner ikke om dette er for lite eller for mye. Har ikke merket noe effekt ihvertfall. Flaska er så stor og holder jo bare 3 dager etter at den er åpnet, så jeg har frosset endel i isbitposer.

Skrevet

Ja, kanskje fryse det ned hadde vært en idè ja!

Tror de kan tåle en liten "kopp" av denne saften etterhvert, men ikke til å begynne med regner jeg med.. Blander du den ut med vann?

Skrevet

Vi ga snuppa her 25-30 ml sviskesaft. Noen ganger funket det andre ganger ikke...

Jeg føler sviskemosen er mer effektiv, og enda mer effektivt om du lager den selv ;)

Skrevet

da ville jeg heller ha prøvd å øke mengden malt!

Vi holdt på her med sviskesaft, både kjøpte og lagde selv men ingen effekt. Men når vi økte mengden med malt, så ordnet det seg :)

Da suste ting ut... hehe...

Bare pass på, da kommer det ofte litt oppover ryggen første gangen iallefall, så store bleier var veldig greit :) som f eks coop maxi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...