megogknotten Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Jeg har en tass på akkurat 4 mnd og tenkte han skulle få smake litt på sviskedrikk.. han er så treg i magen.. Noen med erfaringer med dette? Den er ferdig til å drikkes står det.. men hvor mye bør jeg gi? ... Han får malt i hver flaske og går kun på mme.. har aldri smakt noe grøt eller annet.
januarbaby + novemberspire Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 det lurer jeg også på! Jenta mi (3,5mnd) har nå fått sviskesaft 2 dager på rad pga treg mage. Har gitt henne 3 ml, men aner ikke om dette er for lite eller for mye. Har ikke merket noe effekt ihvertfall. Flaska er så stor og holder jo bare 3 dager etter at den er åpnet, så jeg har frosset endel i isbitposer.
megogknotten Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Ja, kanskje fryse det ned hadde vært en idè ja! Tror de kan tåle en liten "kopp" av denne saften etterhvert, men ikke til å begynne med regner jeg med.. Blander du den ut med vann?
okt78 Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Vi ga snuppa her 25-30 ml sviskesaft. Noen ganger funket det andre ganger ikke... Jeg føler sviskemosen er mer effektiv, og enda mer effektivt om du lager den selv
mariabee Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 da ville jeg heller ha prøvd å øke mengden malt! Vi holdt på her med sviskesaft, både kjøpte og lagde selv men ingen effekt. Men når vi økte mengden med malt, så ordnet det seg Da suste ting ut... hehe... Bare pass på, da kommer det ofte litt oppover ryggen første gangen iallefall, så store bleier var veldig greit som f eks coop maxi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå