yummi with the tummy Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 TR er forsinket med 3 dager, vanligvis er TR såpass punktlig at jeg kunne stilt klokka etter det. Testet med cb i går, midt på ettermiddagen og litt utvannet urin ( drakk masse vann like før). Eggløsbingstester pleier ikke å slå ut på meg men vet når jeg har eggløsning pga temping. Bør jeg teste etter helgen dersom TR ikke har kommet eller?
Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Hei Yummi, Jeg sliter med det samme.. 2 dager på overtid, og det skjer ALDRI! negative cb tester.. så er litt frustrert her nå! Jeg er usikker på om jeg gidder å teste noe mer... tr kan bare komme nå!
yummi with the tummy Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Jeg er forberedt på TR se, mens synes det er merkelig. Kommer til å teste i morgen med engang jeg står opp. Kanskje jeg er en av de som produserer hcg sent?
Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Det er også det jeg håper litt på... men innerst inne tviler jeg på det! Lykke til, håper du tester positivt imorgen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå