Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gaaal. de 3 siste dagene har hun sutra og skreket omtrent non stop fra ca kl 08 til 22.30 på kvelden.... hun har selvfølgelig noen pauser innimellom hvor hun ligger å kikker rundt seg,men det tar ikke lang tid før hun setter igang igjen. Hun sover tilsammen 1 time i løpet av hele dagen, da helst på fanget med lillefingeren min i munnen sin. Eneste gangene det er tyst......Hun har sovet godt på natta, så skjønner ikke dette.

Er et prosjekt for meg i det hele tatt å gå på do!

sitter nå med hu på fanget og skriver med en hånd. prøvde å ringe helsestasjonen å høre om detta er normalt, men det var ingen der i dag...

kan jo ikke være sunt for 1 mnd gammel baby å ikke sove på dagen! Er det flere som har det sånn!

blir små gal!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff føler med deg, men jeg lover deg at det blir bedre :)

Min sov godt om natta, men var våken stort sett hele dagen med kanskje et par powernaps og i våkenperioden var han grinete stort sett hele tiden. Fikk ikke gåt på do, spist, dusjet eller gjort noe som helst. Bare bar på mini hele dagen. Burde definitivt ha skaffet meg en god bæresele, men det får bli til neste gang.

Mange som anbefaler close baby carrier, da får du gjort noe og babyen faller som oftest i søvn der og sover opptil flere timer.

I dag er mini 6 mnd og er en helt normal 6 mnd baby, ekstremt glad, nyskjerrig og kan leke for seg selv på teppet sitt.

Jeg trodde som deg, at det kunne da umulig være normalt at han ikke ville sove lengre på dagen, men noen babyer er visst bare sånn, de trenger ikke mere søvn eller klarer rett og slett ikke å finne roen om dagen.

Tror ikke du trenger bekymre deg, sjekk ut bæresele evt lån en på prøve først eller lån av noen som har.

Lykke til

ps her står det mye om barn og søvn

http://www.xn--barnogsvn-r8a.com/

Skrevet

glemte forresten at fennikel te og infacol hjalp veldig på minis luftplager som han hadde på kveldene.

Du kan kjøpe fennikel te i løs vekt eller som pose te på helsekosten og gi det til mini. Infacol må du bestille over internett.

Skrevet

takk for svar;) snakket nettopp med helsesøster som mente jeg kunne prøve å skifte ut collett mme til hipp... kanskje det hjelper, eller hun bare er sånn;) får håpe det går over!

Skrevet

Dersom det er luftplager er jeg helt enig med costymammy over her, at infacol hjelper!!! Vi prøvde "alt", uten effekt. Infacol ga oss en helt ny baby! Dagen etter vi startet opp med det, var han helt "Ny", blid og fornøyd hele dagen :)

Skrevet

Det skader jo ikke å bestille en time hos kiropraktor? Kan være hun har låsninger som plager henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...