Mamma til tre :o) Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 ... bortsett fra at det ikke er det i og med at mat ikke funker.. skikkelig ekkelt, og må bare legge meg når det blir sånn. Er det fordi jeg er utmattet? føler meg generelt sliten ellers.. har 3 barn, minsten er 3 mnd og jeg ammer.. er oppe 3-4 ganger om natten for å amme. og i tillegg har minsten puppenekt om dagen pga forkjølelse, så mating blir ekstra slitsomt.. nesten lyst til å begynne med flaske.. kan ammingen gjøre meg "rar" og utslitt? noen som har gode råd og erfaringer? får flaske før leggetid, men drikker bare ca 50 ml i og med han får i seg mye av puppen først, sover da 5 timer fra kl 20, men så er det amming annenhver time etter det. Han er god og rund, legger godt på seg. skulle gjerne hatt energi til de 2 andre også, og jeg har ingen mulighet til å hvile på dagtid.
Mamma til tre :o) Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2011 legger til at jeg har tatt blodprøver for å sjekke HB, jern osv. etter fødsel iog med dette var lavt under svangerskap, men alt har normalisert seg.
enits40 Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Det kan jo være at du bare er sliten av søvnmangel og hormoner, men jeg tror kanskje jeg ville ha tatt stoffskifteprøver for å være på den sikre siden... Hør med legen om det ikke går over! Ellers har jeg også hatt perider hvor jeg har følt meg både utmattet, knirkete i ledd osv., men det meste har gått over av seg selv etter en tid. Håper du føler deg bedre snart!
Fru Pinne Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Jeg kan få angstanfall når jeg er virkelig sliten og utmattet, og det kan minne om det du opplever. Tror nok du er sliten ja. Er det ingen som kan hjelpe deg litt? Avlaste litt så du kan få hvilt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå