Mamma til gutt og jente:) Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Endelig kom lille jenta vår, 8 dager på overtid. Slapp igangsettelse, hun kom helt av seg selv:) Våknet på morgenen med litt murringer, tok seg opp til regelmessige litt vonde kynnere etterhvert. Ringte føden når de varte 1 min og var 6-8 min mellom. De varikke særlig vonde. Dro inn et par timer etter, da var det 5 min mellom. Fremdeles ikke så vondt. Men hadde da 6 cm åpning! Rett på fødestue med en gang, og så gikk det 2 t og jenta var ute. Flott, men intens fødsel, uten epidural, og det var faktisk bedre enn sist, som var med epidural! Hadde mer kontroll denne gangen. Lystgass er et must, anbefales! Fikk rift grad 2, men det går veldig fint nå i ettertid:) Jenta var 3430 gr og 50 cm. Nå koser vi oss hjemme med en rolig og nydelig prinsesse:) Masse lykke til til alle som venter!!!
gulda Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Gratulerer så masse med babyen! Og så godt at du fikk en så fin fødsel! Nyt livet med prinsessa og resten av familien da! )
Valiana Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Gratulerer så mye! Akkurat samme vekt som min som ble født 20. april. Men lille Johanne var 52 cm lang... :-)
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Tusen takk:) håper det er din tur snart, carina81!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå