Tingenes Herre Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Har brukt ull-lue til nå, men har så mange fiiiine bomulls-luer jeg vil ta i bruk..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Jepp det gjør jeg på mini iallefal =) Blir altfor varmt med ull nå, er jo så lunt i vogna i tilegg. Ta i bruk dine fine bomullsluer du! Jeg kommer ikke til å ringe banrevernet iallefal
Flaggermusa Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Bor ikke i oslo, men er varmt her jeg bor også Jeg bruker bomullslue for ull blir for varmt til mini her. Finn fram bomullsluene dine du
*NordNorge* Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Har tatt i bruk bomullslua.... Men, vi bor i Lofoten..... ;P
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 ja bruker bomull eller tyyyynn ull-lue:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Når tempen stiger opp mot 16-17 grader er jeg faktisk så vill og gal at jeg lar lillemor få slippe å ha på seg lue i det hele tatt når hun sover ute i vogna si, jeg! Hun ligger så lunt og fint nede i bagen sin, og det er jo heldigvis ikke sånn at de blir syke av litt frisk luft i ørene sine heller! Snarere tvert imot kan klamme, svette øreganger gi mer grobunn for bakterier og betennelse- det viktige er jo at de ikke fryser, og det gjør hun absolutt ikke når det er såpass varmt ute!
Gulljentene Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Jeg er også gæern Har latt jenta mi kun ha på seg hetta som er på ytterjakka hennes som hodeplagg nå. Hun hyler og er helt svett på hodet når hun må ha på lue - til og med de i bomull!!! Er lunt og fint i en dypvogn uansett og hun ligger på lammeskinn, så tviler sterkt på at hun fryser Har med meg bomullslue i tilfelle jeg må ta henne opp fra vogna da. Hun er en varm liten frøken - og svært bestemt
uhhuhher Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Bruker bomull nå, ja. Koselig å kunne bruke de klassiske hvite hjelmluene. :-)
ellen_marie Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Er fra Trondheim jeg, men tatt i bruk bomullslue ja:-) Det er jo så utrolig varmt om dagene, og enkelte ganger så varmt at jeg har vurdert å ta den av når hun ligger i vogna, spesielt om vi går/er i sola! Ikke mye vind som kommer inn dit..
Hannah81 Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Bruker ikke lue i det hele tatt på minstemann på 10 mnd med mindre det blåser. Bruker solhatt ved behov. Lue nedi vogna når han sover bruker jeg kun på vinteren. Bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå