Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Nå er jeg frustrert!! Har alltid hatt jevne sykluser på 27/28dager. Har nå brukt Vitex i halvannen måned. Idag på 30dager suklus, 2 dager over ikm, negative graviditetstester. Kan det være Vitex som kludrer det til. Noen med lignende erfaringer?? Kan jeg være gravid, men hcg nivået ikke slår ut enda? ååhhh... Please anyone??
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 jeg har fått kortere syklus etter at jeg startet på vitex. men jeg hadde lange og ustabile sykluser. du kan fortsatt være gravid. noen produsere hcg seint. så lenge ikkje tante rød dukker opp er det håp
Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Takk for svar! Tar du Vitex gjennom hele syklusen? Jeg stopper noen dager før ikm, ellers tar jeg en hver morgen før frokost. Drømte i natt at jeg testet positivt.. var en deilig drøm, hehe.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 jeg tar den hver dag igjennom hele syklusen. da jeg aldri vet når ikm er. ikke funnet el heller etter jeg startet med cb fertilitetsmonitoren. men er nærmere en noen gang idag så blir nok i helga håper jeg.. vet jo at man ikke skal ta vitex om man er gravid. men stopper opp om jeg har en liten mistanke. gjort d ett par ganger. men hva nok bare innbildning.. Håper du tester positivt snart
Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Så bra, lykke til med el jakten;o) Herlighet så mye greier det skal være med å bli gravid da.. hehe. Ja, jeg får bare håpe at tanta snart dukker opp, eller selvfølgelig positiv test...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 skal ikkje være lett nei. prøvd i 1 år å 3 mnd no tidlig sa i uke 5 etter tre månders prøving Vi brukte tre år sist gang. han hva 3 år i mars. så e på tide med en til altså Sliter med cyster på eggstokkene. men har ikkke pco.. Har hatt mye vondt i eggstokkomdrådene den første tiden med vitex. så har vell fått punktert dæm no Lykke til med vidre testing:)
Evigoptimisten Skrevet 28. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2011 Uff ja, det er slitsomt når det skal ta så lang tid. Da er dere et kraftig bevis på at man ikke skal gi opp ihvertfall;) Håper dere lykkes litt raskere denne gangen da. Virker som Vitex gjør susen for deg hvertfall. Jeg har enda ikke vært i nærheten av noe positiv test på 12 måneders prøving. Er under utredning nå.. Foreløpig ser alt ok hos meg, men skal levere spermprøve og utvidet blodprøve på meg nå, så snart denne hersens tanta kommer da!! Hadde vært så deilig hvis det klaffet nå, da min sambo er livredd for sine svømmere.... at de ikke skal være friske! Uff, ikke bare bare med denne mandommen som blir satt på prøve hos disse gutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå