Gå til innhold

Er slimproppen bestandig en blodig klump???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått med regelmessige kynnere siden mandag. Hadde termin 22 april. Idag har jeg virkelig store mengder med blank slimete utflod. Lurer på om dette kan være slimproppen, men leser at alle får en klump med blodtråder i. Kan det komme i formen av utflod også???

Har kynnere på 9-10 minutt idag og lurer vieklig på om jeg skal ringe til sykehuset bare for å høre om jeg kan komme inn til en sjekk... er lei av alle disse kynnerne nå som bare sliter meg ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var den iallefall ikke hos meg. Enten har jeg ikke merket noe til slimproppen i det hele tatt, eller så var det det som kom over som blodblandet slimete utflod de to dagene før min lille vakre ble født.

Var på fødselsforberedende kurs, og fikk der vite at noen får den ut som en propp/klump, men at det er like vanlig at det kommer som tynnere slim.

Så ville tenke at det nok kanskje er slimproppen din jeg :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke noe tegn til blodspor i den. Så rett å slett ut som innmaten på en grønn drue.

Skrevet

Ser kanskje ut til å være slimproppen. Var på do istad og da slimet jeg masse og hadde noen små gleklumper sammen med den + at det var noen tråder med blod i den...

Skrevet

slimproppen min gikk igår(og fortsatt) masse slimete og blodtilblandet utflod.

trodde først vannet hadde gått og at jeg hadde tegningsblødning. hadde jordmorkontroll egentlig igår, men jeg ringte henne og hun ba meg bare ringe føden ( er 10 dager over idag) det var ikke vannavgang, men slimproppen.

så jeg tror den kommer som blodig slimete utflod i de fleste tilfeller egentlig.

:)

Skrevet

Min var ikke blodtilblandet. Så ikke litt ut som utflod engang, men en glassmanet, sånn tykt slim!

Skrevet

Der har jeg vært i kotakt med føden.... når jeg nå var å tissa fortsatte det bare å renne... og det kom mer når jeg presset på. TEnkte først det var urin så presset litt i en kopp og det er helt blankt. JM trodde det var fostervann så fikk beskjed om å ta på meg et bind å se om det kom noe mer. Spennende dette her... har mer mens murringer nå enn tidligere og et enormt nedpress....:) Kanskje får vi se snuppa vår snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...