Gjest Vestlandsdama Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Skal til gyn neste uke på 6 ukers kontroll etter fødselen av vår lille gutt som bare fikk leve i knappe 3 uker. Ønsker å bli gravid så fort som mulig, og lurer på om noen vet om gyn kan se hvor i syklusen jeg er, om jeg har hatt el allerede? Rundet 40 år i vinter, så vi har ikke allverdens tid, men heldigvis har jeg blitt lett gravid de andre gangene. Bare håpe det går like enkelt denne gang, vi ønsker oss så en liten baby før neste sommer.
Jentemamma2012 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Uff så utrolig trist å høre det med barnet deres:( *god klem fra meg* Tilbake til spørsmålet ditt. Da jeg var til gynekologen i forbindelse med celleprøve kunne hun se at egget var sluppet. Regner med at hun da også ser om der ligger der. Vet ikke om hun nøyaktig kan se hvor i syklusen du er, men om du er før eller etter EL ser hun nok. Lykke til videre med prøvingen. Måtte vi begge ha et nurk før neste sommer:)
Gjest Vestlandsdama Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Tusen takk for gode ord og godt svar:) og lykke til med prøvingen til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå