Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt gravid-sommerklær ca. str. 50 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som har noen tips til butikker i Oslo som selger gravidklær i store størrelser? Jeg har ikke termin før i september, og trenger minst en shorts og noen topper... Topper kan jeg finne i vanlige butikker (hurra for tunika-moten :P), men shorts/skjørt er det verre med. Noen som har noen tips til butikker jeg kan sjekke?

Jeg tenkte å se litt på nett også, men foretrekker å rpøve klærne, det er jo ikke alt som sitter like pent selv om størrelsen er riktig... :)

Fortsetter under...

Hi her, takk for svar begge to. :)

Hvor finner man Zizzi-klær, egentlig? Jeg tenker Bogerud, men er ikke helt sikker?

Jeg har noen gravid-bukser fra HM fra forrige svangerskap som faktisk fortsatt passer, så jeg får ta meg en tur på HM igjen. :) Sist jeg var gravid var om vinteren, og jeg tenker sommerklær kan være vanskeligere å få tak i, men da ble jeg oppmuntrert til en tur på HM, i hvert fall. :) Så vidt jeg husker har de gravid-klær i butikken ved glassmagasinet?

Det er spådd en ekstra varm sommer i år, og jeg har termin i høst, sukk, så må finne noen klær jeg kan kjøle meg ned i... ;)

Hei igjen :)

Zizzi er en kjede, på samme måte som Cubus liksom.....

Veit de har en butikk på Gunerius..... Der syntes jeg de har mye flott :)

De har en butikk på Linderud..... Og en på Tveita.....

Masse lykke til :))

Takk for svar, jeg trodde det bare var et merke som en del kjeder tok inn, jeg... ;) Da får jeg forsøke å stikke innom Gunerius en dag. Var på HM i helgen, og fant heldigvis en bukse og litt til, så har jeg noen flere klær å gå på. :)

• 2 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg hadde en fantastisk handleopplevelse på mandag.

Gikk innom HM for å sjekke ut mammaklærne der.

Har jo lest at de skulle ha opp til str 48, så tenkte at jeg kunne

jo prøve og se om noe passet meg. Jeg bruker vanligvis str 50 i bukse, fordi rumpa er sååå stor! :)

Men.. på HM hadde de kun bukse opp til str 46. Skikkelig kjipt :(

Men min svigerinne som var me, spurte om jeg ikke bare skulle ta

me meg en jeans og prøve og se hvor trang den var.

Ufrivillig gjorde jeg det, og der ble jeg positivt overraska! Buksen satt jo perfekt! Og det i to str mindre enn hva jeg pleier og bruke! Lykkedag!

Så annbefaler absolutt og prøve bukse, selv om det ikke er str man vanligvis bruker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...