Gå til innhold

Duo test i hvilken uke?

jomfru1964

Anbefalte innlegg

Jeg leser og leser,både gode historier og triste historier. Siden jeg er 6+0,og 46,5 år så vil jeg en duo test,når tid bør denne tas? Tenker også på å ta en morkaketest,da denne kan tas tidligere en fostervannprøve. Vet noen om dette blir gjort på SUS i Stavanger,og evt erfaringer fra sykehuset???

Det ble mange spørsmål. Men jeg grubler så fælt.

Fortsetter under...

Hei.

Duo testen må taes mellom uke 10 og 13+6 etter det er det forseint.

De tar bare morkakeprøve hvis de finner noe på ul, sa hun på ullevål til meg og fostervannsprøve. Hvis du tar duo test og de ikke finner noe galt så er det vel greit sånn jeg har forstått. Men første gangen jeg tar en sånn test. har tatt blodprøve på ullevål og i dag skal jeg på rikshospitalet å ta ultralyden. Så blir spennende. Jeg er 13+1 i dag.

Lykke til :)

Hei,og takk for svar!

Hvordan gikk det på ultralyden?

Jeg har spottet flere ganger,og tror hele tiden at jeg holder på å miste.Imorgen får jeg vite svar på Hcg bl.prøvene de tok.Og da ser jeg om de har steget,eller ikke.

Jeg tok ultralyd i uke 5+3,og da så vi en mørk prikk som sannsynligvis var en fostersekk,men prikken burde være rund sa gynekologen,og hos meg var den litt avlang.Så det er mye som er usikkert.

Jeg skal være glad når jeg har noe mer konkret å forholde meg til. For nå svinger humøret veldig,og jeg er så usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...