StoltHønemor<3 Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Hva putter dere oppi fødebag'n da jenter? Er litt nysgjerrig på det
www.sovehjerte.no Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Det var et innlegg om det for et par dager siden. legger ved link... http://www.barnimagen.com/forum/thread/143174850
StoltHønemor<3 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2011 Takk for linken Følger ikke helt med på alt som er her He he
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Det finnes utallige tråder med dette emnet, kommer nok til å lese meg opp litt før bagen pakkes! Dette kommer jeg på i farta, sikkert masse jeg har glemt her. Pakker i 2 bager jeg, en stor og en liten! I den lille pakker jeg til selve fødselen: - Kamera - iPod - Sjokolade/kjeks el (tilfelle det skulle friste... Sist var det mannen som gumlet det i seg) - Sukkerholdig drikke med drikketut. Type sportsdrikk etc. - Lepomade (et MUST) I stor bag: - Store truser - Amme bh - Nattkjole - Morgenkåpe - Behagelige klær (som jeg føler meg vel i) - Nattbind - Sminke (jeg er litt jålete...) ) - Toalettsaker (deo, bodylotion, ansiktskrem etc) - Brystvortekrem (auauau) - Bæresjal (nyinnkjøpt, må øve meg) - Smokk (anbefaled vel ikke, men sist fikk jeg en så glupsk unge at ejg var glad jeg hadde den med) - Babytøy (koselig med litt avveksling fra sykehusklærne)
kokosyklus Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 jeg er ikke skikkelig jålete, men liker ikke å føle meg shabby. Sist kjøpte jeg meg nye klær og nytt undertøy og pakket i bagen. Det var en god følelse å kunneta på seg freshe ting når man i utgangspunktet føler seg heeeelt utslitt og takras. Det anbefaler jeg om du har mulighet. Kjøp STORE GODE truser, ikke små stringtruser:)) Du trenger enorme bind en god periode etter fødselen, evt Tena Lady om du mister litt knipeevne noen uker etterpå. Brystvortekrem skal jeg helt klart ha med meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå