Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før disse streptokokkene gir seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Streptokoker i halsen du mener eller?

Isåfall skal du få et bankers kjærringråd av meg som ihvertfall fungerer på meg :-)

Ta et glass vann med en god dæsj friskpresset sitron oppi. Drikk 2-3 glass med dette i løpet av en kveld og stort sett er problemet borte i morgen da... syren i sitronen tar nemlig knerten på bakterien.

Du kan bli skikkeløig syk av streptokokker, kjerringråd er bare tull. Du trenger antibiotika.

Jeg har vært plaget med hissige streptokokker og har fått dalacin 300 mg for å få bukt med dem. Apocillin har aldri hjulper mine infeksjoner og jeg hadde 14 behandlede streptokokkinfeksjoner i halsen i løpet av tre år.

Hadde dette rett før påsken.

Det ga seg litt på dag to med pencelin.

Kom deg til legen.

Kjenner ei som fikk dette og dro på legevakta. Hun var så dårlig at de sendte henne i en ambulanse inn til riksen og rett på operasjonsbordet.

Det kommer helt an på type streptokokker, da! Men uansett, er det det du har er det best med en tur til legen. Kjerringråd er bare tull, om det virkelig er en streptokokkinfeksjon du har. Det får du lett testet hos legen. Og du kan faktisk bli ordentlig syk av streptokokkinfeksjon i halsen. Hilsen en som brukte 8 uker på sykehus for å bli kvitt sine, og som aldri blir den hun var før sykdommen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...