kokosyklus Skrevet 28. april 2011 #1 Skrevet 28. april 2011 Alt kommer som jula på kjærringa denne gangen, og fødselen blir nok ikke noe unntak:) Jeg vurderer å pakke bagen snart, husker ikke når jeg gjorde det forrige gang jeg var gravid.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Tenkte å pakke den ca i uke 35
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 jeg har ikke pakket den enda, og har litt over 2 uker igjen til termin. Kanskje på tide å gjøre det? hehe! Blir iløpet av de kommende dagene, iallefall
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Sukk...sist pakket jeg en mnd før termin! Og der stod den og grodde mose...Jeg har bestemt meg for å pakke på termindato. Eller skrive en liste, det tar ti sek å pakke likevel. Må bare huske å ha alle "ingrediensene" i huset
StoltHønemor<3 Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Jeg har 67 dager igjen, og tenker fælt på denne bag'n:p He he! Nei, får vel ha klart alt andre i huset før bag'n blir pakket
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Tenker jeg pakker 2-3 uker før termin jeg... Bor uansett ikke så langt unna sykehuset så det er ingen krise. Nå har jeg også en tendens til å ha laaaaaaange fødsler, så jeg hadde vel strengt tatt rukket både å handle og pakke underveis! hahaha
Melkekartong Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Hehe, jeg er 3 dager over termin, og er ikke ferdig med å pakke den enda Kanskje prøve å få gjort det i dag
kokosyklus Skrevet 28. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2011 he he he, kult å se hvor forskjellige svarene er. Sist var jeg superklar og hadde powerdrikk og sjokolader etc klart i kjøleskapet i laaaang tid før fødselen. Jeg har jo ingenting å pakke:))
17.Mai Gutt Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Pakket den for ca 3 uker siden. Samboeren min insisterte, og like godt og bestemme selv hva en vil ha med på sykehuset =) Har 2,5 uker igjen til termin, så pakket den en good stund før kan man si =)
Snømusa2013 Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Jeg har 52 dager igjen, og har bestilt meg en bag. Så når den kommer om kanskje 1 ukes tid, så blir jeg til å begynne å putte litt i den. Har en sterk følelse av at jenta kommer tidligere enn forventet, men det har kanskje alle :-D
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 hehe, jeg har også 55 dager igjen, og har ingen planer om å pakke en liten bag før nærmere termin. Man trenger jo ikke så mye til et par dager på sykehus, og klær + toalettsaker bruker jeg jo fram til jeg får rier. Eneste jeg kommer til å gjøre når jeg går ut i permisjon er å dra fram alle babyklær, vaske og ornde seng etc. Så får heller den bagen bli ferdig etter alt annet er klart.
Tobarnsmamma!!! Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Jeg har over 100 dager igjen og skal definitivt ikke pakke ennå. Men fikk lyst til å fortelle at forrige gang stavret jeg rundt og fikk stappet det nødvendigste nedi en bag etter at vannet var gått på termindagen og jeg skjønte at det nærmet seg... Alle sa at jeg kom til å gå over tiden fordi det var første gang, og jeg hadde litt sperre på å gå til skrittet å pakke også. Men jeg klarte meg selvfølgelig godt, og mannen ordnet resten etter at den lille var født. Men vi bor jo nært sykehuset, da.
Torjus og Lones mamma Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Jeg er 37 uker på vei i dag, og begynte å pakke bagen for to dager siden. Skrev liste, og laget handleliste etter den. Handlet i går, og har bare noen småting igjen. Jeg gikk over termin sist, så har det sikkert ikke så travelt, men godt å ha det gjort.
kokosyklus Skrevet 28. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. april 2011 Ler så MASSE av at jeg pakket ned den slimfit Diesel buksa mi som jeg brukte før jeg ble gravid. 10 kilo tyngre var jeg jo og, i tillegg til at magen fortsatt var ganske stor, så den buksa måtte pent ligge en stund i skapet etter at vi kom hjem. Kommer nok til å pakke en litt mindre bag denne gangen:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Pakka den baggen 3 dager før fødsel, 5 før termin.
gulda Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Jeg er 37 uker i dag. I går trodde følden at jeg muligens hadde vannavgang, men det ble avkreftet. Så i dag vasker jeg for livet og skal pakke klart, he he. Har bare ikke klart å få hjernen til å forstå at det nærmer seg, så det ble en liten oppvekker i går -men er fortsatt litt uforstående til at babyen snart kommer, he he. Men følte iallefall at det var på tide nå. ;o)
Zaya Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Har 37 dager igjen, tenker å vente til rundt 17 mai.... Termin 3 juni. Bor 5 min med bil unna sykehuset så skulle det skje noe skal mannen klare å pakke, eventuelt dra å hente hvis noe er glemt. Men skal lage en liste så han har å se på før det tilfeldig noe skulle skje..
trippeltopp Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Sist pakket jeg den i god tid før, og pakket med en hel masse som ble liggende urørt hele barselsoppholdet. Så denne gangen pakker jeg nok mye mindre, bare det aller mest nødvendige... og det blir nok ihvertfall ikke før jeg har gått ut i permisjon tenker jeg.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Jeg har 52 dager igjen og tenker tanken... Har bare ikke noe bag å pakke i, noen som har sett noen fine bagger?
Askepott <3 Fødeklar <3 Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Jeg har 41 dager igjen, men skal pakke den i dag så den står klar. Ble innlagt på sykehuset på tirsdag pga svangerskapsforgiftning. Hadde da ingenting med meg så samboeren kom med det viktigste. Kom heldigvis hjem igjen i går ettermiddag. Med beskjed om å ikke gjøre noen ting. Skal på kontroll igjen i morra. Blir i gangsatt om ting forverrer seg. Så kan være lurt å ha den klar, vet jo aldri hva som skjer:)
Carina har to små gull Skrevet 28. april 2011 #21 Skrevet 28. april 2011 Pakket den 3 uker før termin... kunne godt ventet for den står der enda og jeg er 6 dager på overtid...
kokosyklus Skrevet 28. april 2011 Forfatter #22 Skrevet 28. april 2011 hmmm, kanskje jeg skal pakke den i dag....har vonde kynnere med menssmerter og tak i ryggen og ned i lårene ca hvert 4. minutt. Godt å iallefall oppleve innimellom at sykemeldingen er på sin plass. Har noen ganger dårlig samvittghet for det. Særlig siden det betyr at jeg mistet jobben og ikke har inntekt i mai. Har i dag skrevet en liste over hva jeg skal handle inn og pakke, så får vi se når det skjer:) Tenker at jeg pakker den i løpet av noen uker, det gjør meg ingenting om den blri stående en stund. Heller det enn å måtte gå i sykehuspysj dagen lang og at mannen min må pakke for meg:))
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Husker at jeg med førstemann kjøpte sånn sjokomelk laaaang tid før termin og hadde klart i kjøleskapet, for jeg hadde lest her inne hvor viktig et var å ha med seg drikke (det var jo bare tull, for ble jo veldig godt vartet opp på fødestua), men uansett...den sjokomelka gikk ut på dato før fødselen startet, 16 dager over termin. Med andremann hadde jeg en helt annen innstilling og pakket ingenting før den dagen jeg dro inn til sykehuset for å bli igangsatt
Moonfreckle Skrevet 28. april 2011 #24 Skrevet 28. april 2011 Jeg tror fasktisk aldri jeg har pakket en såkalt 'sykehusbag'. Men tre fødsler har foregått uten vesentlige mangler uansett. Jeg tar ikke med meg mye til sykehuset, de har jo stort sett alt jeg trenger der! Pakker mest sannsynlig den dagen jeg merker at noe er på gang... Får jeg dårlig tid, tror jeg at det lille jeg har planlat å ta med, usansett rekker å bli med. Følgende skal med: - Babytøy til hjemreisen. - joggebukse til meg selv - toalettsaker til meg selv (roll-on, hår- og tannbørste, tannkrem) - Amme-bh - Fotoapparat - Lader til mobilen
maibaby i magen Skrevet 28. april 2011 #25 Skrevet 28. april 2011 Jeg fødte 15 dager før termindatoen med første, og pakket fødebaggen klar fom 3 uker før termindatoen denne gangen. Eller, 21 dager ca. Da man regnes som fødeklar. Men hun klorer seg fast fortsatt, 39 fullgåtte uker idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå