Gå til innhold

Hvordan er formen nå på slutten? :-)

Anbefalte innlegg

Her er den hvertfall på topp! :-) Litt vondt i ryggen og noen kynnere og mensmurringer - det er alt. Sover så mye jeg kan og bare lader opp til fødsel, er rimelig sikker på overtid nå også! ;-)

Har tre dager til termin i dag :-)

Hvordan er formen din?

Fortsetter under...

Tja.. Føler meg iallefall veldig glad og fornøyd!

Men har blitt helt tappet for energi plutselig, akkurat som i 1.tri. Henger kanksje sammen med at jeg har en del dårlige netter. Bekken er vondt, halsbrannen intens, og det stikker kniver mellom beina. Tungt, og vondt i ribbeina.

Men utover det er alt bare bra! He he.. Synes kroppen vond og tung, men samtidig så er det ikke lenge igjen (37 uker i dag), og jeg vet at jeg snart skal se den fine lille gutten min, og føler at det er helt verdt det. Så som sagt så føler jeg meg glad. :o)

Spennende nå som vi mai.mammaer nærmer oss og begynner å få!

6 dager til termin idag og har det rett og slett topp :)

sover mye og har litt vondt i magen/nedpress. men humøret er på topp og jeg nyter den siste tiden hvor jeg kan sove mye og ha det rolig rundt meg.

har klart å slå meg til ro med at lilletulla kommer når hun selv vil og ikke et øyeblikk før :)

18 dager til termin. føler meg sprekere enn i hele svangerskapet plutselig. psyken går litt opp og ned, merker at jeg er følsom på folk rundt meg hvis det blir mye stress/mas ol. må ta ting i mitt tempo. ellers bare glad og fornøyd;) var skikkelig lei for et par uker siden, men, går finfint nå! sover noe dårlig, litt vondt i beina, endel kynnere, ikke vondt i halebein lengre. faktisk blitt bedre av plagene. virker bare kjemperart, skulle vel bare blitt værre!? men, tudelidu og bra er det;)

Kan vel egentlig ikke klage. Sliter med bekkenløsning, men har gjort det siden uke 8, så jeg begynner å bli vant. Skal bli fantastisk å bevege seg uten smerter!!

Litt kynnere her også, men det hører vel med. Sliter med søvn pga BL og allergi, men prøver å hvile så mye jeg kan. 9 dager til termin =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...