Gå til innhold

er det i gang tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i hele dag hatt mye kynnere, ganske så ofte men ikke vonde, bare ubehagelige... sener på kvelden, har det blitt litt forandret, gjør mer vondt og det er veldig regelsmessig, 5 min mellom og de varer i 1 min ca... jeg har også noen ilende smerter ned i lårene men det er der i grunn hele tiden.. som som har litt erfaringer og komme med?? jeg er førstegangs og vet lissom ikke helt hvor lenge en burde vente..

;) håper virkelig det er noe som er i gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor 5 min fra sykehuset, så jeg hadde venta til det gjorde skikkelig vondt. Har du lang vei er det kanskje greit å ringe. Men det har du kanskje allerede gjort, ser det er noen timer siden du skrev dette innlegget.

Men mine første rier forrige gang var omtrent som du beskriver. Jeg var allerede på sykehuset pga vannavgang og diverse annet, så jeg hadde jordmora der da riene, som jeg bestemt mente var kynnere, startet.

Skrevet

For meg høres det ut som noe er på gang :)

Lykke til:)

Skrevet

Spennende! Hold oss oppdatert da ole`sjente ;)

Skrevet

takk for svar jenter.. bor halvtimes/ 40 min fra sykehuset, så tenkte å vente til det gjør skikkelig vondt... har vondt ennå, men er nok bare mas... har ikke sovi ett eneste min i natt, så nå har jeg vaska hele huset, og skal legge meg... kanskje setter litt i gang etter vaskinga:) hehe.. nå er jeg veldig klar for å få hu ut, termin til lørdag:)lykke til dere også jenter:)

Skrevet

Lykke til da ;) Håper det skjer noe mer i løpet av dagen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...