Gå til innhold

Navle/navlestreng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dumt spm, men spør fordi!

Lå på sofaen og så på magen, lillegutt var veldig aktiv. Jeg har i løpet av svangerskapet fått en ganske utstående navle. Plutselig "forsvant" den liksom inn i magen, og slik er det enda også (spesielt om jeg legger meg ned på ryggen). Kjente det stakk litt i meg. Ser for meg navlestrengen inni magen er blitt stram (snurret rundt noe osv.). Men sikkert bare jeg som er hysterisk, men går det an? Er dette "normalt"? ouæh....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg forstår helt hva du tror..... Men navlestrengen til babyen har ingenting med din navle å gjøre. Navlestrengen går mellom morkaken og babyens navle.

Så alt er nok i skjønneste orden med din lille inni der.

Skrevet

haha, jaaaa, jeg bare kjente jeg fikk litt panikk, for navlen så jo helt snål ut (den var jo liksom plutselig inni magen!). Men som du sier, så har det jo ikke noe med navlen min å gjøre - jeg som ikke tenkte i en stund der (utrolig hvor bekymret man kan bli noen ganger altså! hehe;)) Takk for svar! ;D

Skrevet

ja da lurer jeg på hvordan babyen skulle fått næring.. da måtte vi putta mat gjennom navlen vår... hihihi... *ler* ( med deg ;)

Skrevet

haha, jaaaa, har ledd en del av dette etter jeg skrev det jeg også! ;P Heldigvis er baby snart på utsiden, men blir vell ikke mindre bekymret av den grunn, har jeg hørt ;D hehe! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...