Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Noen som har gått ned i vekt på NOKA dietten?Fortell....
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg har ikke gått på ren nokadiett. Men jeg har byttet ut frokost og kveldsmat i hovedtrekk, men også en del lunsjer har blitt til shaker. Å det er egentlig fordi jeg liker den så godt! Samt at jeg har slitt en del med luft og oppblåst mage, noe som forsvant når jeg kuttet ut brød og knekkebrød og salater. Å da har shake blitt et bra alternativ for meg. Men jeg har spist helt normalt i helgene. Jeg har gått ned fra 73.5 kilo til 65,5 kilo. Startet på dette i midten av januar. Men jeg har også vært veldig aktiv da.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 okei så bra:) jeg veier 65 kilo og vil gjerne ned 10, tenkte å få en kickstart med NOKA:)smaker det godt?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 okei så bra:) jeg veier 65 kilo og vil gjerne ned 10, tenkte å få en kickstart med NOKA:)smaker det godt?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Jeg syns den smaker godt. Sjokolade er den jeg liker best, å jeg kan faktisk glede meg til shake =P Men alle har jo forskjellig smak. F. eks. leste jeg at blåbær var såå god, men den klarer ikke jeg å drikke. Jordbær og vanilje er også gode. Men jeg liker helst å blande dem hvis jeg ikke har bare sjokolade. Enten jordbær og vanilje, eller sjokolade og vanilje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå