wingla76 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 En nabo av meg er sykepleier og sa plutselig til meg at "nå ser jeg at du vil føde innen ei uke". Selvsagt ble jeg veldig nysgjerrig og spurte hva hun mente, da sa hun at hun kunne se det på ansiktet mitt, men mer forklaring fikk jeg ikke.. Har rimelig nedtrykk om dagen og når jeg sitter på huk kjennes det ut som om huet er på vei ut.. Men om det stemmer.. er det noen som har hørt om dette/har erfaring om dette fra før?? Er 36+5 i dag..
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Ja har hørt snakk om fødeansikt.. Jordmoren sa det til meg forrige gang i uke 39, trodde det var like før sa hun, og det tok enda 3 uker!! Så ville ikke stolt for mye på det. Tror egentlig det dreier seg om at man kan ha mer vann i kroppen og får et annet drag over ansiktet på slutten.
Håpefull77 Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde fødeansikt for to og en halv uke siden og at det ikke var lenge igjen.... Jeg er nå 41 + 1 og har ikke født enda.
LoveInMyTummy Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Jeg fikk veldig hovent ansikt ca ei uke før jeg fødte sist. Leppene var spesielt hovne.
wingla76 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2011 Jeg har vært så avslappet og vært klar på at denne gangen skulle ingen rokke ved meg på slutten.. JM stresset meg de siste ukene med første mann, 2. gang var jeg bare stresset pga situasjonen og ville bare ha henne ut, denne gangen er nok siste gang og jeg ønsker å ha en nydelig permisjonstid før gutten kommer. Men blir selvsagt hoppende stressende når noen mener at de kan se at jeg snart kommer i fødsel.. Jeg må prøve å finne balansen.. =)
wingla76 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2011 Men jeg har bare blitt brun pga påskesola.. jeg ser ingen andre tegn, er ganske tynn i ansiktet, men har masse vann i hendene og anklene.. Men ellers er det kun basketballmagen og meg da.. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå