Helhana Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hvordan er babyen deres? Min lille gutt er fryktelig rolig, kjenner noen puff hver dag, men ikke mer. Kommet til uke 26
Ellois Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Tror det er veldig individuelt, fra baby til baby. De er jo allerede nå små personligheter, med alle sine ulikheter! :-) Og forskjell fra dag til dag. Noen dager er veeeeldig rolig her også. Knapt et dult og dørgende stille. Mens andre dager, slik som i dag, er det omtrent konstant baluba og knuffing og puffing fra morgen til kveld! Er kommet til uke 28 her.
LilleS Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Her er det full rulle stort sett hver dag, men noen dager er roligere enn andre. Er 25+2 i dag. Har lest at barnas aktivitetsnivå er ganske likt i magen og når de kommer ut - så kanskje du får et rolig barn
Løvemamman Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Her er det full rulle og tøys og tull døgnet rundt har jeg inntrykk av, så håper vel egentlig at han har tenkt til å være hakket roligere når han kommer ut. At han har rast fra seg inni magen liksom;) Menmen, er jo hyggelig at han sier ifra at han er der også er 26uker på vei.
Gjest Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Her har jeg en tvilling som kjennes hele dagen, og den andre er kjemperolig. Kun små dult en sjelden gang i løpet av dagen. Det skal sies at bevegelsesmønsteret inne i magen kan være likt som etter de kommer ut ja. Min førstefødte var turbo inne i magen, og var det utenfor også Er forresten i uke 27 nå
Helhana Skrevet 27. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2011 Jeg er ikke bekymret så lenge jeg kjenner liv hver dag, men det er moro å se hvor forskjellige huleboerne våres er
Maia&Mathias <3 Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Her er d litt forskjellig fra dag til dag. Lille tulla i magen er mest aktiv på kvelden når jeg sitter å ser på tv og er for d meste rolig på dagen. Ho sparker så mye at vi virkelig ser sparkene ut av magen. Veldig gøy! Er 27+2 idag.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Varierer litt her, men kjenner mye liv hver dag. Når hun først er våken, så holder hun et show uten like. Kjenner føtter utenpå magen;) skikkelig liten bul ut. Er 25+2 i dag:)
abella Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Var hos jordmor i dag og hun sa at fra og med uke 25 skulle man kjenne liv hver dag. Jenta mi er foreløpig relativt rolig heldigvis. Forrige gang hadde jeg en gutt som var helt propell dagen lang. Det kunne bli litt mye på slutten, da var han både sterk og stor og det kjentes mer enn godt... Så jeg håper på en roligere baby denne gangen. Da blir hun også kanskje litt roligere når hun kommer ut, det var ikke førstemann...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 Her er det rolige og ikke så rolige dager. Fram til uke 25 var babyen veldig aktiv fra uke 18, men så var det noen uker nå hvor jeg bare kjente det innimellom. Nå har det tatt seg litt opp igjen, er nå i uke 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå