Kafo - julibaby12 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hvordan går det med dere og prøvingen? Tenker utrolig masse på dere. Var jo her selv 7 måneder og håpet på positiv test hver pp. Trodde at med en gang jeg fikk den knallsterke streken så var alt greit. Men da er det plutselig andre bekymringer som kommer. Tenk om jeg mister? Tenk om det har skjedd noe? Tenk om, tenk om tenk om... Man slutter liksom aldri å bekymre seg uansett. Men ville bare ønske dere alle lykke til med prøvingen, en dag så sitter den for dere også, ikke gi opp håpet <3
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Så koslig innlegg! Mensen kom hos meg i dag. Men er ikke deppa av den grunn Jeg begynte faktisk først med kosttilskudd i dag. Så er vel litt bedre forberedt nå! Jeg vet jo også nå hvor lang syklusen min er! Så da blir det litt lettere å planlegge Har du planer om tidlig ultralyd i og med at du bekymrer deg? Gratulerer med liten spire
Dossa :) Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Helt enig, koselig at noen tenker på oss prøvere :-) Jeg er ikke blandt de som har prøvd lenge, men kjenner jeg er litt utålmodig. Ble så glad da jeg fikk en positiv graviditetstest, men gleden varte ikke lenge. Jeg får bare håpe at det går bedre neste gang :-) Prøv å ikke bekymre deg, kommer til å gå fint skal du se :-)
Dossa :) Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 Gratulerer med spiren!! Og nyt den herlige tida du har foran deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå