Gjest Ms. Muffins Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 ..Som er ved termin nå, og går rundt med noen cm. åpning? Jeg var hos JM idag, og fikk beskjed om at nå var jeg helt moden, altså helt avflatet, myk og hadde et par cm. åpning. Hun tøyet også litt, slik at det kanskje gikk fortere frem mot fødsel. Hvor lenge gikk dere sånn?
blockarella Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg lurer også på dette... :-) Selv er jeg litt før termin, men fikk beskjed om at jeg var myk og moden, med 2 cm åpning. Ble også tøyd litt... Slimproppen har tydeligvis gått uten at jeg har fått det med meg... Går man lenge slik som dette? Hehe, med forrige var jeg ikke moden i det hele tatt før riene startet etter overtidskontroll, så føler meg litt grønn... ;-)
Gjest Ms. Muffins Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Bra vi er flere!) Når har du termin, blockarella? Jeg har idag, men tyder nok ikke på noen fødsel helt enda Merket du noe endring i kroppen etter tøying? Var verken blod eller noe mer vondt her. Litt slimete kanskje Men er det sånn at proppen går ved et par cm. åpning, eller kan den gå senere? Sist merket jeg ingenting på forhånd, våknet bare av rier. Så vet ikke helt jeg heller ;p
blockarella Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Jeg har termin 9. mai... :-) Fødte forrigemann 14 dager over (dagen før igangsetting), men føles på kroppen som om ting skjer noe før denne gangen. Jordmor ga meg ny time på termindagen, men trodde igrunnen ikke at jeg kom til å møte da. Hvis jeg kom skulle hun røske skikkelig til oppi der... ;-) Jeg har ikke merket så mye etter tøying denne gangen, stort sett bare litt murring og litt mer slimete ja, hehe... ;-) Merker jeg går og forventer action hele tiden, hehe. Min jordmor sa at når det var såpass åpning var det åpning helt inn og hun kunne klø babyen på hodet. Jeg må innrømme at jeg synes det høres litt snodig ut, hvor er hinnen som holder fostervannet på plass da? Når jeg blir altfor forvirret så bare nikker jeg og smiler, og tenker at det viktigste er at hodet er godt nede i bekkenet... ;-)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 jeg gikk ca 2 dager sånn.. ble strippet fredag rundt kl 10 og fødte søndag kl 14(det satte i gang kl 10) hadde på fredag 3 cm myk avflatet og moden..fikk litt blodig slim etterpå og maserier hele fredag kveld...slimproppen gikk litt lørdag på dagen og maaaaaasse tjukt slim natt til søndag, måtte dra det ut av meg (sorry detaljer)..skikkelig ekkelt... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå