2010 Mammaen Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Skjønner at det potensielt kan settes i halsen, men er det et problem at det svelges? Tok gutten min "på fersken" i dag utenfor huset der han plukket opp grusen og puttet i munnen. Tidligere har han spyttet ut igjen steiner (som jeg har sett) men i dag ble en av steinene (på str med en stor ert) sendt ned i magen... Det verste var at han med et stort smil sa "nam" til hele operasjonen :-) Måtte jo bare le, men begynte å tenke på at det kanskje ikke er så bra? På den annen side er det vel helt vanlig at barn spiser stein uten at det er noen fare ved det?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Nei, det er ikke noe farlig ved at de svelger en og annen småsten. Så lenge du så at han ikke satte den fast så kommer den bare videre ut der resten ender Du aner ikke hvor mye denne kroppen har puttet i seg i barndommen, jeg nevner litt: isopor, glava, fjør (ja den gjorde vondt å få ut hehe), plast, blyanter, sten, sant og gress er noe av det jeg presterte å putte i meg.....alt skulle i munnen og alt kom ut igjen til slutt hehe. Så slapp av så lenge han ikke setter noe fast i halsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå