Gå til innhold

Problem at gutten min spiser grus/småstein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det potensielt kan settes i halsen, men er det et problem at det svelges?

Tok gutten min "på fersken" i dag utenfor huset der han plukket opp grusen og puttet i munnen. Tidligere har han spyttet ut igjen steiner (som jeg har sett) men i dag ble en av steinene (på str med en stor ert) sendt ned i magen... Det verste var at han med et stort smil sa "nam" til hele operasjonen :-) Måtte jo bare le, men begynte å tenke på at det kanskje ikke er så bra?

På den annen side er det vel helt vanlig at barn spiser stein uten at det er noen fare ved det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe farlig ved at de svelger en og annen småsten. Så lenge du så at han ikke satte den fast så kommer den bare videre ut der resten ender ;)

Du aner ikke hvor mye denne kroppen har puttet i seg i barndommen, jeg nevner litt: isopor, glava, fjør (ja den gjorde vondt å få ut hehe), plast, blyanter, sten, sant og gress er noe av det jeg presterte å putte i meg.....alt skulle i munnen og alt kom ut igjen til slutt hehe. Så slapp av så lenge han ikke setter noe fast i halsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...