Hannasbananas Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hei dere! I går (12+0) var jeg på innvendig ultralyd, og så den lille skjønningen inni magen. Så gøy! I dag startet jeg å blø litt da jeg sto opp, og nå blør jeg ganske mye, friskt blod. Er det flere som har erfaringer med dette? Blir jo livredd her, men prøver å tenke at det sikkert bare er et blodkar som har sprukket, hun rota jo endel oppi der.
Pia! Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Har du vondt da? Jeg var på ul i uke 8, og begynte å blø et par dager etterpå. Ble kjemperedd og kontaktet både jordmor og lege, men de mente at så lenge jeg ikke hadde smerter og blødningene ga seg, var det mest sannsynlig et blodkar eller at de hadde "toucha" livmora. Ga seg til meg, og har hørt hjertelyd etter det, så mest sannsynlig er det ikke farlig. Men får du vondt, og blødningene ikke gir seg ville jeg ha kontaktet lege.
Hannasbananas Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Nei, har ikke vondt i det hele tatt, så får vel bare anta at det er et blodkar som har gått, eller som du sier, at hun har vært borti livmora. Ikke morsomt uansett... Blod er aldri gøy! Takk for svar, Pia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå