Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Det er jo en jungel der ute:-) Noen som har tips til en god reisetrille til maks 2000 kr? Det er jo endel tilbud på babyshop og andre butikker for tiden. Babis er 7 mnd, så det er viktig med en trille som kan legges ganske langt ned. Takk takk!
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Vi var super fornøyd med Carena Easy'en vi hadde til førstemann. Veldig greit å slå opp og ned, god kalesje som gav god vern mot sol og vind, og ryggen kunne legges tilnærmet helt ned kostet bare 990kr på barnashus på tilbud Det eneste som kanskje er litt dumt, er at den blir bred og flat når man legger den sammen, istedet for lang og smal som de fleste andre trillene. Men det er festekrok på carenaen, noe som gjør den lett å løfte/transporterer i sammenslått tilstand pluss også for ett helt styre, ikke to "kroker" som på mange paraplytriller. Det hele styret gjør den lett og håndtere/styre med bare en hånd veldig praktisk visst man har flere barn, som gjerne vil holde i en hånd o.l.
Sistah*G07*J09* Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 pluss: den har også en praktisk lomme bak på kalesjen (perfekt til oppbevaring av babycall når ungen sover utenfor, eller til pengebok o.l. når man er på shopping) God og relativt stor handlekurv under har den også Den har også ett koppholder brett på håndtaket, veldig praktisk for kaffeavhengige meg ihvertfall
alenemed1. ♥ Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Avanti moving light har jeg og er kjempe fornøyd. Vognen er lett ca 7 kg, lett og legge sammen, full liggestilling og stor solskjerm med praktisk luke på toppen og om det blir for varmt kan man åpne opp slik at det kommer luft til inni kalesjen ( når barnet ligger) Det er også forholdsvis stor handlekurv under også. Jeg betalte ca 1300 kr svenske for den med parasoll.
kiwegian Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Har også Avanti Moving Light. Se bilder og beskrivelse om du googler den. Kjøpte den i Sverige for ca 1100,- Kjempefornøyd med den jeg også! Følger dessuten med et brett/koppholder. Har også et svingbart(kalles det svivelhjul eller noe?) foran, som du også kan låse. Lykke til i jungelen Et lite tips er å ta den lille med for å se hvordan h*n sitter i vognen osv, og da har du også sjansen til å prøve den litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå