Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ga dere i bursdagsgave til barna? Lillemor er snart 1 år, og jeg har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til henne...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Vi kjøpte bare en liten gave (en hund som går bortover og bjeffer), fordi vi visste at hun kom til å få så mye fra besteforeldre, onkler og tanter og andre i familien.

Men det som ga mest suksess her i huset var en kasse med duplo. Den har hun lekt masse med, og vokser med. På begynnelsen var det mest morsomt å ta ut og inn av esken, men nå er hun blitt en racer på å bygge. Så anbefaler det som en gave. Ellers fikk hun også en dukke (med myk kropp og hardt hode, armer og bein). Den er en fast følgesvenn nå, og veldig morsomt å kle av og på den.. selv om hun ikke helt får det til enda.

Skrevet

Veldig enig ang. Duplo. Hun fikk en kasse med Duplo hos sin onkel og hun leker med de hele tiden. Favoritten er, som Kira også nevner, å tømme hele esken på hodet og rote rundt med dem og når jeg bygger tårn som hun kan rive ned:)

Skrevet

Jeg kjøpte en boks med klosser, sånn at vi kan bygge og rase ting.. :)

Så kjøpte vi sandkasse til han. Er ikke mange lekeplassene i nabolaget med sandkasse, og det kryr av katter, så ville ha en egen en med lokk. :) En gave som varer i mange år, og kan brukes av evt søsken etterhvert.. :P

Skrevet

http://www.toysrus.no/Merker/FISHER%20PRICE/FISHER-PRICE%20sjiraff.aspx?id=872832

Vi kjøpte denne. Var stor suksess. Var på tilbur da vi kjøpte den.

Vi fant ut at det var ikke så mye vits å bruke så mye penger på den bursdagsgaven. Var så mye annet vi trengte til henne og hun er jo ikke klar over at hun får gave engang. Men hun likte leken kjempegodt :)

Hun hadde gyngehest (fikk i dåpsgave) og sandkasse er det på lekeplassen her.

Men veldig fine gaver det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...