påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Da har jeg vært på kontroll hos legen min med ul i dag og alt ser bare bra ut med den lille i magen Det så ut som h*n gikk på tur der inne, h*n bevegde beina sine som om h*n spaserte seg en tur. Likte tudeligvis ikke at noe trykket på "hjemmet" sitt hehe Nå kan jeg endelig senke skuldrene mine og nyte det som kommer frem i tid Det er ikke noe kjekt å være i "den usikre perioden"... Ha en strålende fin dag jenter
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 jeg har passert 12 uker, men er litt usikker på hvor mange dager over... når legen målte fosteret i dag kom han frem til at termin er 08.11, men han har regent ut at den er 12.11... Etter mine bergeninger så stemmer 08.11, men han skrev 10.11 på helsekortet mitt så det blir spennende å se på den ordinære ultralyden hvodan terminen blir da Han fikk bare en måling som kunne regne ut termin for den lille ville ikke ligge rolig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå