A_K Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Hei! Kanskje dumt spørsmål, men er det farlig for babyen å sitte lenge i sola? Kjenner at magen blir ekstra varm, men det er vel fordi den er så stor da ...
Mia2011 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Regner med at du mener babyen i magen Ja det kan bli for varmt der inne, du bør ikke sitte for lenge med magen i sola og steke deg.. Håper forresten at du har smurt deg godt med solkrem?? ellers er det store sjanser for pigmentflekker.. bare et tips..
A_K Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Ja jeg mente babyen i magen:) soler ikke magen direkte, har på singlet, og har smurt i massevis . Men merker at mage blir ekstra varm nå, og kanskje mer aktivitet også når jeg sitter i sola. Begynte defor å tenke på at det kanskje ble for varmt og ubehagelig for sjefen de inne
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Jeg har solt meg en del nå i påsken og da har jeg solt magen og. Innimellom legger jeg over et håndkle. Skal ikke være farlig sålenge dte ikke blir for lenge om gangen, det er vel farligere om du selv blir for opphetet og varm slik at du blir uvel trodde jeg, men fostervannet skal jo heller ikke bli for varmt. Skal til syden nå til helga så da må jeg nok passe på å dekke magen litt mer til enn jeg har gjort nå. Er ikke alle som får pigmentflekker heldigvis. Jeg har ikke smørt med solkrem, kun spenol og olje og jeg har ikke fått flekker heldigvis =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå