Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kanskje dumt spørsmål, men er det farlig for babyen å sitte lenge i sola? Kjenner at magen blir ekstra varm, men det er vel fordi den er så stor da ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du mener babyen i magen ;)

Ja det kan bli for varmt der inne, du bør ikke sitte for lenge med magen i sola og steke deg..

Håper forresten at du har smurt deg godt med solkrem?? ellers er det store sjanser for pigmentflekker.. bare et tips..

Skrevet

Ja jeg mente babyen i magen:) soler ikke magen direkte, har på singlet, og har smurt i massevis . Men merker at mage blir ekstra varm nå, og kanskje mer aktivitet også når jeg sitter i sola. Begynte defor å tenke på at det kanskje ble for varmt og ubehagelig for sjefen de inne :)

Skrevet

Jeg har solt meg en del nå i påsken og da har jeg solt magen og. Innimellom legger jeg over et håndkle. Skal ikke være farlig sålenge dte ikke blir for lenge om gangen, det er vel farligere om du selv blir for opphetet og varm slik at du blir uvel trodde jeg, men fostervannet skal jo heller ikke bli for varmt.

Skal til syden nå til helga så da må jeg nok passe på å dekke magen litt mer til enn jeg har gjort nå.

Er ikke alle som får pigmentflekker heldigvis. Jeg har ikke smørt med solkrem, kun spenol og olje og jeg har ikke fått flekker heldigvis =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...