Bambini#1 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Vi skal holde ett lite 1 års selskap og er på utkikk etter en sunn og god kake/muffinsoppskrift. Gjestene er ca 8-16 mnd (vet ikke om de minste får smake..). Hva lagde dere andre til 1 års selskapet? Jeg tenkte forskjellig frukt og kake/muffins.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Må det være så forferdelig sunt til alle tider da? La nå småen få smake en vanlig muffins i et bursdagsselskap.. Trenger ikke å bli helt hysterisk med sukker/fett..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Sønnen min fikk sitte å spise bløtkake alene. Gjett om han kosa seg. Enig med anonym over. Ikke bli hysterisk. Det er jo ikke snakk om mengder. alt med måte tenker jeg:)
EgG Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Jeg er også enig når det gjelder kake, men hvis du absolutt vil gå litt sunnere så kan du jo lage gulrotmuffins eller babankake? Nå aner ikke jeg om det er sunnere,men kanskje. Datteren min fikk kose seg med kake på sin 1årsdag. Vi inviterte til kake etter at vi hadde spist middag og da begrensa jo det kakeinntaket.
Celeste85 Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Det er ikke akkurat en kake, men jeg skal lage fruktsalat i bursdagen til snuppp mi hvertfall:-)
Bambini#1 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er enig i att bursdagsbarnet selv skal faa saa mye kake hun/han vil, men dette er en barnebursdag og etter hvert blir det mange av dem saa jeg liker aa servere noe sunt. Fruktsalat skal jeg ha, men onsker ogsaa en kake av ett slag. Jeg hadde selv iallefall satt pris paa det
gumo Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Vi laget grove vafler til veslas bursdag, etter denne oppskriften: http://www.melk.no/mat/oppskrifter/frokost-kvelds/melkeretter-groter/grove-vafler/?recipeId=4c7abf1c7f8b9ac807baae02&portions=12. De var kjempegode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå