Gå til innhold

Noen som har en sunn og god kakeoppskrift til 1 årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal holde ett lite 1 års selskap og er på utkikk etter en sunn og god kake/muffinsoppskrift. Gjestene er ca 8-16 mnd (vet ikke om de minste får smake..).

Hva lagde dere andre til 1 års selskapet? Jeg tenkte forskjellig frukt og kake/muffins.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være så forferdelig sunt til alle tider da? La nå småen få smake en vanlig muffins i et bursdagsselskap.. Trenger ikke å bli helt hysterisk med sukker/fett..

Skrevet

Sønnen min fikk sitte å spise bløtkake alene. Gjett om han kosa seg. Enig med anonym over. Ikke bli hysterisk. Det er jo ikke snakk om mengder. alt med måte tenker jeg:)

Skrevet

Jeg er også enig når det gjelder kake, men hvis du absolutt vil gå litt sunnere så kan du jo lage gulrotmuffins eller babankake?

Nå aner ikke jeg om det er sunnere,men kanskje. Datteren min fikk kose seg med kake på sin 1årsdag. Vi inviterte til kake etter at vi hadde spist middag og da begrensa jo det kakeinntaket.

Skrevet

Det er ikke akkurat en kake, men jeg skal lage fruktsalat i bursdagen til snuppp mi hvertfall:-)

Skrevet

Jeg er enig i att bursdagsbarnet selv skal faa saa mye kake hun/han vil, men dette er en barnebursdag og etter hvert blir det mange av dem saa jeg liker aa servere noe sunt. Fruktsalat skal jeg ha, men onsker ogsaa en kake av ett slag. Jeg hadde selv iallefall satt pris paa det

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...