Gå til innhold

Milian eller Vilmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har synspunkter? Eller som kanskje kjenner noen med disse navnene?

Ris og ros :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge navnene er kule, men holder allikevel en knapp på Milian. Liker også versjonene Milan, Emilian og ikke minst 'opphavet' Maximilian. Sistnevnte navn bærer min sønn og han har en kompis som heter Emiliam.

Vilmer er absolutt kult det også. Ser for meg en sprelsk skøyer av en gutt.

Skrevet

Helt klart Vilmer! Tøft og originalt navn som er lite brukt.

Milian høres veldig uferdig og feminint ut synes jeg.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Helt enig med sommertiara.

Jeg ville kanskje skrevet det Wilmer:)

Skrevet

Liker ikke Vilmer, synes det er hardt og mindre pent.

Milian begynner jeg å få skikkelig sansen for! Om andre mener det er et hjemmesnekra navn, så bryr det meg lite - synes navnet er skikkelig fint! :)

Heia Milian! :)

Skrevet

Har et vennepar med en søt liten gutt som heter Milian... :-) Morsom rakker og morsomt navn... Vilmer er jo et morsomt navn.

Ingen er i min gate, men det er morsomme navn. :-)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vilmer, men kanskje helst med W, er det i alle fall flott stil og schwung over. Egentlig ganske tøft, når jeg tenker meg om.

Milian havner i kategorien pinglete og veikt, beklager å si det, men dette er et dårlig navn.

Skrevet

Helt klart Vilmer! Synes det er litt mer schwung over det navnet, slik som H Poirot skrev.

Milian likte jeg ikke spesielt godt. Da er det i så fall mye bedre med Emilian!

:-)

Skrevet

I grunn veldig greit med dette debattforumet! Mitt forslag var Vilmer, mens samboer foreslo Milian. Ut fra det jeg leser her, har jeg flest "poeng"... ;-)

Men det skal da sies at det var et meget bra forslag til å komme fra en mann (for jeg har erfart at derfra kommer det mye kjedelig og veldig oppbrukte navn)!

Men det er vel en gang slik at det er vi kvinner som er mest opptatt av navn...Eller?

Skrevet

Vel, ingen av de ville vært mitt valg, men når det er sagt holder jeg en knapp på Vilmer. Milian er bare grusomt pinglete og fjollete.

Skrevet

Jeg kjenner ingen med noen av navnene.

Jeg stemmer på Vilmer.

Milian synes jeg høres litt ut som en forkortelse.

Pene navn.

Skrevet

Vilmer, UTEN tvil. Ingen stor favoritt, men ganske kult. Milian er helt håpløst. :S

Skrevet

Finnes ikke tvil her heller; Vilmer!

Skrevet

Vilmer, helt klart! :)

Skrevet

haha... Er det mulig?? Min mann ønsker å kalle minsten i magen for Milian, mens jeg holder en knapp på Vilmer.

Det skal jo ikke gå an :D Jeg er redd Milian skal bli litt tungvint å uttale, men mannen mener at det vil gå seg til.

Forøvrig er det mannen som har bestemt navnene på de to vi har fra før, så jeg står nok litt sterkere enn ham denne gangen;)

Skrevet

Helt klar Vilmer!

Milian blir harry for meg.

Skrevet

Det var morsomt! To menn som foreslår et såpass "spesielt" navn. Kan det ha noe med fotballinteresse og laget Milan å gjøre...?! Ikke vet jeg :-) Lykke til med valget dere også!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Mlian føyer seg glatt inn i rekken av harrynavnene Leander, Matheo, Emilian, Caspian... Ja, whatever! Pinglete og veikt, alt i hop!

Vilmer, men bedre med W er et skikkelig navn. Håper dere velger riktig! ;-)

Skrevet

Liker godt Milian. Vilmer synes jeg ikke noe særlig om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...