Metti er håpefull Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Har i dag fått vite at hcg synker. Var på innvendig ultralyd for to uker siden. Da var fosteret altfor lite. Har derfor måttet vente to uker for å se på utviklingen men det endte da alså ikkje bra !! Nå håper jeg blødningen snart kommer slik at jeg kan begynne på nytt !!
pia-mor77 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Det var trist Metti!! Men trøsten kan jo være at nå vet du i alle fall at du kan bli gravid. Håper du snart er gravid på nytt!! Jeg er nå i min 9.pp, fulgte samme ikm liste som deg en stund husker jeg. Her håpet jeg på en baby i 2011, men det ble det ikke. Nå krysser jeg fingre og tær, pluss trener 3 dager i uka, spiser masse grønnsaker,trankapsler, wild yam og folat og håper på baby i februar. Lykke til Metti!!
Mammapudding Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Det var trist å høre Metti Håper det blir full klaff igjen snart!
Snelafel Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Dette var trist å høre, Metti :-( Ønsker deg masse lykke til, og at alt klaffer igjen ganske strax :-)
Dossa :) Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Neiiiii og neiiiiii. Det var trist å høre Metti. Jeg ble så glad da du fikk din spire, så dette var jo nyheter jeg ikke ville høre. Håper det går bra med deg vennen :-) Neste gang skal vi begge to beholde spiren vår!! Klem
Augbarn Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Trist å høre Metti. Neste gang sitter spiren tenker eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå