Gå til innhold

Da går jeg over i 5 pp..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tanta i dag 2 dager før tida.. Er visst vanskeligere å få nr 3 til å sitte enn det var med de andre 2.. nr 2 satt nemlig på første forsøk, så jeg hadde jo et lite håp om at det skulle gå fort dette her:/

Vet jeg ikke har noen grunn til å klage, har jo allerede 2 flotte barn og mange har prøvd mye lenger. Men blir jo litt nedslått.. vil heller ikke ha for stort mellomrom mellom nr 2 og 3 og nå vil det allerede bli nesten 4 år mellom dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver på nr 2 og er også nå i 5. pp. Sier til meg selv at det er mange som har forsøkt lenger, men når man begynner å dra på åra, så føler jeg det nok litt ekstra ja. har et ørlite ekstra positivt håp denne pp'en her siden syklusen min har rettet seg opp til god gammel gjenge. Masse fine symtomer på el og masse sex ;-) Håper det virkelig går denne gangen!

Skrevet

Håpet også på mindre aldersforskjell på 2. og 3. mann.

Det er 2 år og 3 mnd mellom våre to første. Er nå i 13 pp med nr 3, og det betyr at det i vertfall vil bli rundt 4 år mellom nr 2 og nr 3.

Har begynt å tenke at det skjer når det skjer. Nå er det uansett så mange år mellom at jeg har sluttet å stresse med det. Håper det slår ut positivt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...