Gå til innhold

slimproppen har gått :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på sjekk på sykehuset idag, da jeg trodde jeg lakk fostervann og det i tillegg hadde kommet endel blod. ble sjekket med UL og vaginalt, men fostervann var det ikke. derimot sa legen at det tydet på at slimproppen hadde gått.

har merket litt smått med menssmerter fra jeg satt og ventet på sykehuset, så lurer på om det begynner å skje noe nå.

dere som har født før, hvor lang tid gikk det fra slimproppen gikk til dere startet å få rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan desverre ikke hjelpe deg da jeg ikke merka at slimproppen gikk i de to andre svangerskapene..

Men vil ønske deg masse lykke til!! hvor langt er du på vei?

Skrevet

slimproppen min gikk på kvelden og neste morgen startet riene med vannavgang :)

Skrevet

Slimproppen min gikk over to dager og tredje dagen var guttungen ute :)

Skrevet

Proppen min gikk også for en time siden :)

Er tredje mann, men er bare i uke 37/3. Min erfaring er at barnet er ute etter ca ett døgn etter proppen går, men siden det er så tidlig kan det jo drøye litt for min del. Var på kontroll i dag morges, hvor det var 2 cm åpning og moden livmorhals, så det blir spennende! :) Merker ingenting annet enn mensmurringer enda..

Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg var inne og ble strippet 14 april, da hadde jeg 2 cm ..etter at jeg kom hjem begynte slimproppen å gå..den fortsatte å gå i 3 dager... når jeg var tilbake den 19 april på sykehuset hadde det øket til 3 cm..har hatt en del mens murringer... var igjen på kontroll der oppe på føden på mandag...di ville ikke rive mer i meg pga fullt på alle fødestuene, da har slimproppen vært borte over ei uke, har vært fullt moden og 3 cm like lenge nå.... skal opp igjen i morgen for di skal vurdere om di skal ta vannet mitt for å få fortgang idet... så er tydeligvis veldig forskjell på hvor lang tid det tar etter at slimproppen har gått

Skrevet

Slimproppen gikk på dagen (husker ikke helt akkurat) en gang og jenta vår kom morgenen etter kl 0600 :)

Skrevet

Slimproppen min gikk for ei uke siden, men ingen baby enda ;p

Skrevet

ja det kan ikke gå så lenge før det skjer noe nå.. kanskje inatt om jeg er heldig. er 9 dager på overtid, og skal på overtidskontroll på fredag om ingenting har skjedd til da..

Skrevet

ja det kan ikke gå så lenge før det skjer noe nå.. kanskje inatt om jeg er heldig. er 9 dager på overtid, og skal på overtidskontroll på fredag om ingenting har skjedd til da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...