Gå til innhold

<<<IKM uke 22>>>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Ny her og det tok litt tid før jeg forsto alle forkortelesene men tror jeg har en sånn viss peil nå.

Tror jeg hadde EL 17.mai, tok en sånn EL-strimmeltest for LH og den slo ut. Giftet meg på lørdag den 14. og både på bryllupsnatta og videre frem til nasjonaldagen har vi lagt inn aksjer, imidlertid stakk min nybakte mann på skitur til Lyngsalpene i går så vi får bare håpe at aksjene vi la inn på forhånd skal gi uttelling.

Dette er vår 3.pp så jeg håper at det skal gå i boks. Har trodd det har gått veien de to siste gangene også og innbilt meg det meste av symptomer.

Ønsker alle prøvere lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underveis, jeg skjønner hva du mener. Sjefen min går stadig og beklager seg over "disse svangerskapspermisjonene". Men ga rak beskjed før signering av kontrakt at planene på barn er der. Men det går langsommere enn jeg trodde (begge søstrene mine har fått sine 3 barn på første forsøk så jeg var ganske optimistisk i starten ;)). Er snart over prøvetiden på jobb og fortsatt ingen spire.

Masse lykke til, håper du får jobben :).

Skrevet

Det blir nok mens for min del i uke 22. Klarte altså ikke å finne eggløsning denne perioden!! Har sjekket hver dag i det rette tidsrommet, men uten resultat... :(

Så da får det bare bli som det blir.

Ønsker alle lykke til og at det er en liten spire i dere alle :)

Skrevet

4dpo, ingen symptomer. Men d er jo ikke så rart når man bare er 4dpo!!! Huff, laaange dager :(

Kommer til å bli Max utolmodig denne gangen.

Noen andre som sliter litt med å få dagene til å gå uten å tenke for mye på dette?

Skrevet

Hvordan vet dere når IKM er jenter? Utifra når mensen er. så ei hadde fått TR nå, vil det si Tante Rød? :P jeg fikk isåfall tanta på besøk 8 mai..

Skrevet

IKM= ikke kommende mens. Den dagen du venter mens, men håper på at den ikke kommer. Og TR er tante rød ja :)

Skrevet

Takk :) Men jeg aner ikke når jeg har IKM, selv om jeg ikke akkurat er prøver. men hadde som sagt mensen 8 mai, da blir vel IKM uke 22? syklusen min er 26 dager. Altså fra første dag i mens tilneste gang den kommer. Er litt forvirret jeg :P

Skrevet

Hei igjen

Når kan man egentlig begynne å merke symptomer på graviditet? Har ei venninne som sa at hun merket det med en gang.. altså da egget festet seg. Selv har jeg trodd jeg har hatt alle symptomer de to siste gangene, men det var nok bare ønsketenkning.

Ellers har jeg verdens beste sjef når det kommer til graviditet, han har 2 barn selv og er like gammel som meg og sier at det bare er å sette i gang og få familie.. og han krysser visst fingre for at jeg får tvillinger (eller trillinger var det sist jeg snakket med han) fordi da er jeg bare ute i fødselspermisjon en gang.

Som 36 åring føler jeg at jeg bare har tiden og veien siden jeg ikke har så veldig lyst til å få barn over 40 men når det kommer til dette her er det jo umulig å planlegge noe som helst.

Krysser fingrene og håper at den trøttheten jeg har kjent de to siste dagene er av en liten spire og ikke av stress og mas etter bryllup og jobb.

Og til dere som vil ha tips om å finne på noe mens man venter.... mal eller sy ett eller annet, pynt opp rundt deg og ikke glem å leve selv når en venter.

"Disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet"

Skrevet

Har vi en IKM liste for uke 22 ?

Skrevet

Amen, klatrejenta!

Jeg har søkt ny jobb, og egentlig hadde det jo vært litt upraktisk å bli gravid denne runden, for da starter jeg jo ny jobb med nyheten om at jeg skal ut i permisjon (har jo 3 mnd oppsigelse). Hadde jo vært fønni om den satt nå ;-) Tenker derfor mindre nå enn ellers. Gleder meg nå til en frihelg etter altfor mye jobbing, og skal male litt (forhåpentligvis) og vaske vinduer ;-)

Ha en god helg!

Skrevet

Har å veldig lyst til å bytte jobb, men vil holde ut en stund til i tillfelle spiren sitter. Tenker å at det blir litt rart å starte i noe nytt vist man skal ut i permisjon rett etterpå.

Samtidig kan jo dette ta laaang tid, så er kanskje like greit å bytte nå :)

Skrevet

For min del er det ikke akkurat flust av jobber, så jeg må benytte de tilbudene som kommer. Dette kan være den eneste stillingen på et par år som er aktuelt for meg å søke på, så det sier det seg jo selv at jeg må forsøke. Baby eller ikke baby!

Er nå over el. Hadde max på monitoren i går og i forrigårs. Har kun hatt sex i forigårs, men tenkte vi skulle hoppe i køa i dag også. Har nemlig blitt litt mye sex de forrige rundene, så når el har vært over, så har jeg ærlig talt vært litt lettet. Pussig med det! Ny strategi denne runden altså. Kan jo hende det funker!

Skrevet

Positiv EL test her den 18.mai. 1 dag etter beregningene.

Nå er det bare å begynne å vente på IKM.

Kjenner at tiden er litt lang nå, men håper det går fort til den 31. Er i vår første PP vi har gått skikkelig inn for det. (3 pp etter SA)

Har blitt gravid i første PP 3 ganger før, men mistet i uke 12 og 14.(har ei jente som snart blir 3)

Mulig jeg blir skuffet hvis den ikke sitter på første forsøk, men kan jo ikke regne med det.

Lykke til alle jenter inne. Håper vi møtes i februar-klubben :-)

Skrevet

Så trist at du har mistet! Og så to ganger da! Enda godt du blir lett gravid. Er jo kanskje litt mye å håpe på at det skjer igjen, men det har da tydeligvis vært vanlig for deg, så hvorfor ikke ;-)

Her ble det bare sex en gang denne el-runden. Traff jo el, men det har vi da gjort før også uten at det gjorde noen stor forskjell. Måtte bare se "Million Dollar Baby" i går, så da ble det ikke noe på'n ;-) Skulle nok overraske meg ganske mye da om den skulle sitte denne runden!

Skrevet

Ja blir nok lett gravid, men tror ikke det nå egentlig. Er jo får godt til å være sant det. Må være litt realistisk.

Sist jeg ble gravid så hadde vi sex bare 1gang i perioden, og det på dagen jeg hadde positiv EL test. Så jeg krysser alt jeg har for deg!!! :-))

Teller dager nå. 4dager dpo. Men venter til IKM for å teste.

Skrevet

jeg har ikm uke 22, så morro å se så mange som også har det, blir spennende =)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Happysmurf:

JAAA, sliter med å få dagene å gå. Mannen er bortreist så blir lange ensomme dager. Viktig å "leve" også i ventetiden men er ikke alltid så lett. Har ikke sett noe IKM-liste enda nei. Går hele tiden og tenker på ting jeg kunne gjort bedre. Kom og tenke på at jeg regelmessig spiser allergimedisin og at det tydeligvis ikke er helt bra. Har nå fått time hos lege for å sjekke at blodverdier og slikt er ok samt få en resept på medisin som er mer safe (har slitt litt med lave jern-verdier og lave B-vit-verdier tidligere men har nå tatt tilskudd hver dag siden vi begynte å prøve i februar 2011).

Har ingen symptomer, men hallo, er jo bare en 4-5 dager PO ;).

Lykke til allesammen. Fint å kunne henge her når tiden går langsomt ;)

Skrevet

Hører vist til her eg og ! Tror jeg hadde EL på torsdag så er vel 3 dpo i dag . Blir spennende å se fordi legen anbefalte meg egentlig å vente en syklus etter MAen men EL kom litt brått på oss har jo fremdeles litt spotting og småblødninger enda... Men men tiden vil vise

Skrevet

Fikk positive el tester torsdag og fredag sist uke, så regner med ikm er fredag 3juni:) Vi har ikke vært veldig aktive denne pp, hadde sex på onsdagen, så spennende å se om det var nok:)

Skrevet

Slenger meg på her :-)

IKM rundt 31 mai

Lykke til alle sammen :-))

Skrevet

Jeg har også IKM rundt 31. mai

veldig spent selv om jeg ikke føler meg gravid i det heletatt...

Skrevet

Er 4 dpo og har nå tatt wild yam et par dager. Selv om jeg ikke er like opphengt i det denne pp'en, så er man jo selvfølgelig veldig spent. Vi hadde bare sex 1 gang i perioden rundt el, så hadde jo vært ironisk om den satt da. har på generelt grunnlag ikke trua, men leter selvfølgelig etter alle symptomer. Har skrevet et innlegg her om det også. Tafset på tappen ;-)

Skrevet

samme her.. det eneste som kan være noe er ømme pupper. kom idag. men for all del, det kan bare være ønsketenking også hehe.

Hvor mange pp har du hatt? :-) Jeg er på min 2pp nå :-)

Blir spennende å se hva som dukker opp rundt den 31. Er ikke lenge igjen :-)

Ønsker deg masse masse lykke til :-))

Skrevet

Vår 3. pp

Vi giftet oss 14. mai og la inn aksjer på bryllupsnatta og utover frem til El som var 17. mai. Så dro min nyakte mann på skiferie til Lyngsalpene.

Håper jobben vi gjorde i forkant gav uttelling...

Skrevet

dytter denne litt jeg!

Hvordan går det damer?

Har ingen følelse av noe som helst enda, veldig spent på neste ukes IKM.

Tvi tvi :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...