Gå til innhold

<<<IKM uke 22>>>

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke testet för i morgen jeg da, siden jeg har bestillt på nett og den kommer nok i morgen, men kan jeg satse på riktig resultat da tror dere? når förste dag i siste mens var 4 mai, og jeg aner ikke hvor lang syklus jeg har men regner med at jeg har ikm mellom 1 og 5 juni, tror dere det er for tidlig å vise riktig resultat i morgen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 8 juni på meg. Akkurat hatt EL. Litt usikker på når dagen ekstakt var siden jeg noen ganger får mens 2 dager etter!?

Kjent meg uggen ganske lenge, så slår det meg at jeg hadde ikke særlig mens forrige gang men det var der, mest brunt.. Jeg vurderer å ta en test, men redd kroppen spiller meg noen puss. Kan jeg være 1 mnd på vei uten å merke det noe særlig?!

Skrevet

vanskelig å si..det KAN være for tidlig og det KAN ikke være det. (synes det er svaret på alt mna lurer på når man går og venter egentlig..) Jeg har ikm 2.-3 mai og tør egentlig ikke prøve før 2. Man kan jo alltids ta en test og så ta en ny om noen dager igjen, men jeg har ikke lyst til å se den ene stusselige streken..jeg blir så skuffa!

Skrevet

gratulerer!hva er egentli en kjemisk graviditet? jeg trodde en postiv test (svak eller sterk) alltid var sikker? Jeg fylles av håp når jeg ser du har blitt gravid men ikke har symptomer! Da er det håp for meg også selv om jeg ikke har noen tydelige symptomer! Torsdag tar jeg første test..spent!

Skrevet

Kjemisk graviditet er en term jeg bare har hørt her inne. I mitt hode er det rett og slett at et egg blir befruktet, men at celledelingen går galt veldig tidlig, og at man rett og slett bare får mens til riktig tid alikevel. Tror det er svært vanlig! Da vil man i en liten periode skille ut hcg, og kunne få en positiv test.

Forrige gang var det heller ingen symptomer. Bare mensverk ;-)

Lykke til!

Skrevet

Gratulere til alle med positive tester:)

Tok en test idag, ikm er lørdag:P( litt tidlig) Negativ:(

Har prøvd siden september i fjor, aldri har jeg opplevd ømme pupper rett etter el og at brystvortene er super følsomme og at de alltid stikker ut. hehe, har vert ømme en uke og har ennå ikke gitt seg. Normalt kommer ømme pupper noen dager etter el, gir seg fort, så blir de ømme rett før mens. Så fikk et innfall om at jeg kom til å få en svak strek iallefall:) Ønsketenkning!

Lykke til!

Skrevet

Gratulere så mye alle som fikk full klaff denne mnd :)

Tr kom for fult i dag, så anser pp4 for avsluttet og ser fram til pp5.

Ikm i uke 26 :) Så da er det bare å vente på ny tråd :P

Skrevet

Gratulerer til alle som har fått posetiv test:)

Fikk pos. test idag 11dpo. Ikke morgenurin, men hadde gått 4 timer siden siste toalettbesøk.

Har prøvd nå i 9 måneder så det var herlig å se to streker på testen:)

Ingen spes. symptomer, litt ømme pupper, men de har egentlig vært ømme siden el.

Skrevet

Gratulerer Blacktower!

Ser du også har hatt ømme pupper fra el, samme som meg:)

testet idag, 9dpo( litt tidlig) negativ:(

Håper jeg er like heldig som deg og tester positivt på ikm dagen.

Lykke til med spiren:)

Skrevet

Heisann

Ble ikke overrasket over at TR kom idag, men en liten nedtur er det jo alltids og dermed går vi over til 4 pp.

Gratulerer til de med positive tester, ønsker dere masse lykke til og så regner jeg med at vi andre "ses" på en ny "IKM uke" etterhvert.

Stå på jenter, vi skal få det til! :)

Skrevet

Klarejenta,

Jeg blir med deg inn i 4pp ;) Begynte spotte igår og idag den velkjente ryggsmerten. Regner med at tr kommer innen kort.

Grattis nok en gang til alle dere det klaffet for. Gjorde dere noe annerledes denne gang?

Jeg prøvde å ikke trene mellom el og ikm. Ga ingen uttelling, ble bare mer frustrert. Så joggeskoene blir med inn i neste pp ;)

Skrevet

vriker som TR kommer her også..og vi går inn i 12pp! Og jeg som var SÅ nøye med alt jeg drakk og spiste og ikke drakk og ikke spiste... Jeg trodde virkelig denne gangen.

I kveld må det blir sjokolade. masse. og rødvin...

gratulerer til dere som fikk det til og takk til dere som heier!

Skrevet

testet i dag, ikm på söndag...veeeldig svak strek, like tykk som den andre streken, for tidlig å teste? men kan det väre en mulighet????

oiii er så spent, når burde jeg teste igjen?? hvor fort får man mer hcg hormoner eller hva det er som gir en tydelig strek :P

må jeg vente noen dager, eller i morgen eller allerede i kveld?

hva tror dere?

Skrevet

Jeg har hatt tre dager med denne svake streken som du snakker om buenita. Har lært at "en strek er en strek, svak eller sterk", og symptomene mine tilsier det samme. Har testet hver morgen i tre dager nå, for å se om at streken blir sterkere, men får bare samme svake strek. Jeg ræsa ned på apoteket og kjøpte en cb digital da, så nå har jeg sett tykke, svarte bokstaver som skrev ordet gravid. Så nå er det ikke mer å lure på! :)

Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig hadde jeg vært deg! :) MASSE LYKKE TIL! :)

Skrevet

takk for svar, tok en til nå jeg hehe... måtte jo "bruke" opp den andre billigtesten, siden jeg skal kjöpe cb i morgen :P

den ble helt lik... mulig det ikke er no skygge da? hehe...

tror du en cb slår ut i morgen da? eller må jeg vente 48 timer, da jeg har hört at hcg hormonene fordobbler seg hver andre dag!

Skrevet

Gratulerer alle som har positiv test, dere andre: Her kommer det litt gravid-støv fra meg!

Oppdatering fra meg!

Jeg skrev jo her at TR kom på lørdag, 2 dager før tiden. Men på søndag og i går har jeg bare hatt litt farget utflod. Dette stemmer ikke tenkte jeg og tok en billig-test i morges. IKM i dag egentlig.

Jammen kom det opp 2 streker på den gitt... Hurra jeg er gravid :-)

Hadde også mens-liknende greier når jeg var gravid med jenta våres. Har hatt 2 sa etter henne i uke 12 og 14 så nå håper alt dette går bra. Alle gode ting er 3? Jeg får tett oppfølging med tidlig Ul osv.

Skrevet

Grattis Tupsi!

Tror du inspirerte meg å ta en test imorgen igjen. Spottet i 2 dager nå. Pleier spotte i 2-4 dager før tr kommer for real.

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Takk for det Silja!

Krysser alt jeg har for deg :-)

Skrevet

Neg grav-test idag (nr 3) og TR er definitivt her. Flytter til IKM uke 26.

Lykke til dere som er gravide. For dere andre, stå på. Neste pp går det bedre :)

Skrevet

ååå nå skjönner jeg ingenting, i går tok jeg först en billigtest, med engang kom med en svak strek der, som ble sterkere etter 10 min, og fremdeles er der, tok en til 1 time senere og akkurat det samme skjedde, jeg har ikm på söndag så det er jo veldig tidlig, tok en cb digital på morran i dag og den ble ikke gravid, hmm... men har lest at digital test trenger 50 hcg greier og vanlig test trenger bare 25, meen mistet håpet her nå, hehe... håper at tr kan komme snart så jeg kan slippe å gå å vente, jeg er en utolmodig skjel assa...

hva tror dere?

Skrevet

Her håper jeg tr kommer til fredagen, da er syklussen på 31 dager, noe som er sånn ca. som den var før jeg fikk lillegutt. Har bare hatt tr to ganger etter at jeg fødte, og forrige pp var på 35 dager. Håper den er litt kortere denne pp.

Da tror jeg prøvinga starter neste pp, blir så spennende å være prøver igjen! :) Veldig glad for at samboeren faktisk er mer ivrig enn meg på å starte med neste mann, ille moro:D

Skrevet

Der kom tr gitt, og 1 tydelig strek på testen. Ble veldig skuffa, men spiste masse sjokolade, ble litt gladere (og litt kvalm..), og kjenner at jeg må ha en liten pause fra "hardprøvinga". Skal prøve å slapp av i sommer og ikke tenke så mye på det, og så får vi se hva sykehuset sier når vi kommer på time der i september. Lykke til til resten av dere. Tips for å takle skuffelsen:Husk å nyte de godene man kommer til å savne når man har fått barn. I kveld blir det franske oster og rødvin..

Skrevet

det samme skjedde med meg,tok en CB test på mandag og den var svaakt positiv så tok jeg en ny igår morrest og den var negativ..:7 men er utrolig kvalm og trøtt og kaldsvetter hver eneste morgen fram til 10 11 hver dag!!

håper du er gravid og at det bare er hcg nivået ditt som er tregt å stige..:

Skrevet

Tr har ikke kommet og negativ test :-( skulle hatt Ikm på mandag. Hva kan dette bety? Har murringer, hatt det i over en uke og ømme bryst. Håper noen kan hjelpe..

Skrevet

Det var et godt tips, Apple80! Hvis jeg ikke blir gravid i løpet av sommeren skal jeg jaggu nyte en kald pils ute hver dag det er sol:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...