Babyface78 Skrevet 25. mai 2011 #51 Skrevet 25. mai 2011 Heisann... Er sånn ca 5 dpo, og har sykt ømme pupper, vondt i ryggen og trøtt... Har mista to ganger på to mnd, så håper virkelig det er en spire der nå:-) Krysser fingrene for oss alle;-)
Silja81 Skrevet 25. mai 2011 #52 Skrevet 25. mai 2011 Føler meg ikke det minste gravid. Er det vanlig med grav-tegn så her tidlig? Kan ønsketenke meg til litt kvalme og en stor trøtthet men realisten i meg minner meg om at det ikke er noe forskjell på meg nå og før vi begynte å prøve. Skal til legen imorgen for å sjekke litt blodverdier og slikt. Er kun i 3pp så det blir jo ikke aktuelt med utredning på lenge, men tenkte det kunne være greit og få sjekket almenstatus . Eier ikke tolmodighet jeg Lykke til jenter, snart IKM!
Underveis --> Skrevet 26. mai 2011 #53 Skrevet 26. mai 2011 Nei, er ikke så vanlig å kjenne symptomer. Er 5 dpo selv og kjenner ikke noe annet enn vanlig murring. Kjente ikke noe ved forrige svangerskap heller. Vel, kjentes som om jeg skulle ha mens i en uke før ikm, og det var ikke så vanlig, men nå om dagen, etter førstemann, så murrer det stadig vekk :-S Eneste tegnet jeg egentlig ser etter er økt hvit utflod siste uka før ikm, men jeg er jo ikke der ennå. Bare å smøre seg med tålmodighet :-P
ღMaritpusenღ Skrevet 26. mai 2011 #54 Skrevet 26. mai 2011 Blæ - hvilken tålmodighet?? Jeg har IKM rundt helga/starten på neste uke, og har allerede svidd av et par tester av ren nysgjerrighet. Har egentlig ingen symptomer eller gravidfølelse, men venter likevel spent på en positiv test. Har ikke sett noen positiv test så langt, selvsagt.. Aff.. Når skal dere begynne testingen da?
nette.ra Skrevet 26. mai 2011 #55 Skrevet 26. mai 2011 Ikm på slutten av helgen/starten av neste uke her også Ingen symtomer jeg heller, men her har det også gått noen tester negative.. Har brukt billig tester hittil. Venter til ikm med å bruke Clear Blue sin Er så nysgjerrig, spent. Lykke til
Smurfebaby Skrevet 26. mai 2011 #56 Skrevet 26. mai 2011 10 dpo i dag, fortsatt ingen tegn. Har hatt litt rosa utflod, så nå kommer nokk tanta snart. Begynner å få litt lyst til å teste, men må vel vente til ikm, om ikke tanta kommer før det da.
ღMaritpusenღ Skrevet 26. mai 2011 #57 Skrevet 26. mai 2011 Går på billigtester her også.. Tester med det til den blir positiv - da skal jeg spandere på meg en CB bare for å være sikker.. I ettermiddag har jeg fått sinnsykt vondt i magen, mistenker at det betyr at tanta ankommer allerede før helgen nå.. Æsj..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mai 2011 #58 Skrevet 26. mai 2011 Hei:-) Jeg tror jeg har ikm torsdag event fredag i uke 22. Jeg har hatt mange symptomer til nå: tidvis ilinger "der nede", må tisse mye hyppigere enn normalt (og da mener jeg MYE), det stikker enormt i puppene på ettermiddag/kveld, jeg har blitt utrolig mye fortere sulten de 3 siste dagene, og er litt svimmel innimellom. Spennende dette her! Har vært uten prev i over 2 år. Har pcos, men nå har jeg et ørlite håp;-) Lykke til alle uke 22'ere:-)
Baby<3 Skrevet 26. mai 2011 #59 Skrevet 26. mai 2011 jeg lurer på om noen av dere har noen symptomer ? Jeg vet egentlig ikke hvor lang syklus jeg har siden dette er min andre mnd uten pilla, men hvis jeg regner det normale så har jeg ikm på onsdag, og i motsetning til forige mnd så har jeg fått veldig vonde pupper, begynte i går, litt ekstra sulten, mer enn jeg pleier og ekstremt trött, jeg har to barn fra för, men begynner å bli noen år siden, så kan ikke si jeg husker det. hva tror dere ? det er for tidlig å teste nå uansett, men jeg hadde vel el mellom 15- 20 mai tenker jeg og vi har hatt sex hver dag... he he
Baby<3 Skrevet 26. mai 2011 #60 Skrevet 26. mai 2011 også må jeg legge til at jeg tisser mye, mye mer enn vanlig, og det var ett av de tidligste tegnene jeg hadde med begge de andre svangerskapene. enda så tror jeg det er litt tidlig for symptomer ? kanskje bare önske tenkning? hehe... er det mulig? eller hva annet kan det väre?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mai 2011 #61 Skrevet 26. mai 2011 Da har jo vi ganske like symptomer da buenita, og jeg tror jo jeg har el på torsdag....
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 26. mai 2011 #62 Skrevet 26. mai 2011 Idag begynte de berømte PMS plagene, så da er håpet ute denne pp. Blir så fort sint på sambo for en ørliten filleting og griner lett, typisk en uke før TR. Har ingen symptomer i det hele tatt:/ Lykke til uke 22 gjengen, håper det klaffer for mange, føler våren er en varpe tid, alle blir gravide rundt meg:)
klatrejenta Skrevet 27. mai 2011 #63 Skrevet 27. mai 2011 Klarte ikke å holde meg lenger og brente av en test i dag. Den var negativ, ikke akkurat noen bombe siden jeg til og med ikke har hatt noen innbilte symptomer denne gangen en gang. Kan jo alltids håpe på at det var for tidlig å teste, men tror nok at vi ender opp i 4 pp så fort Tanta har fått gjort sitt. Håper dere andre "22'ere" får bedre uttelling.
Baby<3 Skrevet 27. mai 2011 #64 Skrevet 27. mai 2011 M-79-pcos+gutt+*ønsker 1 til* - ja det var det jeg så, men når du sier du har el på torsdag du mener ikm? når kan man väre helt sikker på riktig resultat? tenkte jeg skulle begynne å teste på mandag
Underveis --> Skrevet 28. mai 2011 #65 Skrevet 28. mai 2011 Det murrer og murrer... Er så frustrerende at alle disse gravidetegnene skal være så lite spesifikke! Murrer jo hver mnd her, men nå legger jeg så godt merke til det. Ellers ingen tegn annet enn at jeg er fryktelig treg i magen. Ingen hvit utflod, som var det eneste som var annerledes forrige gang, så jeg har ikke trua. Alikevel så er det jo et lite håp om at jeg tar feil. Huff... Har lyst til å svi av en test og bare få det overstått med blendahvitt resultat. Er bare 5 dager til ikm, tror jeg, så får vel holde ut litt til...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. mai 2011 #66 Skrevet 28. mai 2011 buenita: Ja jeg mente ikm;-) He he var nok litt rask der.. Sist jeg var gravid testet jeg positivt 2 eller 3 dager før ikm.. Jeg er jo en utålmodig sjel, så klarte å kaste bort en test i dag (min siste...) og den ble jo så klart blendshvit. Men i dag føler jeg alle symptomer er blåst bort også:-(
Underveis --> Skrevet 29. mai 2011 #67 Skrevet 29. mai 2011 Oi oi oi! Lå i går kveld og kjente på de sterkeste murringene jeg har kjent på kjempelenge. Har ikm på torsdag, altså 4 dager til. I morges stod arvingen opp ukristelig tidlig, så bare for å få det overstått, og gjøre morgenen komplett dårlig, så tok jeg en CB-test. Orket ikke gå å lure på det noe mer. Og hva skjedde? Jo, min første skyggestrek! Fytterakker'n! Etter 6 pp'er, så kan det faktisk hende jeg er gravid! Hadde sex bare en gang også. Makan! Leser at det er noen som får positiv test, men fortsatt får mensen, så jeg aventer den helt store jubelen frem til neste helg. Har en røys med tester som kommer til å få bein å gå på fremover ;-) Streken må jo bli sterkere!
Tupsi :) Skrevet 29. mai 2011 #68 Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer så mye Underveis. Her i gården er det ikke mye å juble for. Fikk TR i dag, 2 dager for tidlig for sikkerhetsskyld. Lykke til alle andre! Tvi tvi
seos Skrevet 29. mai 2011 #69 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har sååå troen denne perioden altså!! Puppene mine er totalt super ømme, og jeg lukter blekket når jeg skriver med kulepenn! (det er vel ikke normalt) Eneste som ikke er som forge gang (SA) er at jeg kan drikke kaffe uten å brekke meg! Men er fortsatt en uke til IKM!! Kjenner at viss det ikke klaffer denne måneden har kroppen klart å lure meg SKIKKELIG!! Krysser fingrene for megselv og alle dere andre:) Hvordan ligger det ann med syptomer hos dere?
Apple80 Skrevet 29. mai 2011 #70 Skrevet 29. mai 2011 jeg er på 11pp og IKM om 5 dager. Jeg har ikke noen særlig symptomer, men jeg blødde bittelitt akkurat rundt de dagene egget evt skulle festet seg!! Det har jeg aldri opplevd før!! Også må jeg tisse mer enn vanlig, men that's it. Dette blir de 5 lengste dagene å vente! Hvis det ikke var en festeblødning; -hva i all verden kan det være da?? -men jeg har ingen andre tydelig symptomer...
ღMaritpusenღ Skrevet 29. mai 2011 #71 Skrevet 29. mai 2011 Her har det blitt masser av symptomer plutselig. Er veldig trøtt og har duppet på dagtid både i går og i dag, pluss at jeg slokner for kvelden i halv 9 - 9 tida.. Har hatt en del magesmerter, mer enn normalt. Har også veldig ømme og stive brystvorter. Etter tre blendahvite tester var egentlig håpet ute, men i morges kom det jaggu meg en skyggestrek på testen min også!!!! Tør ikke juble så veldig høyt enda, er dessuten redd for å evt miste igjen (har hatt en SA tidligere). Kommer nok til å svi av et par tester til for å se om streken blir tydeligere...
2 prinsesser <3<3 Skrevet 29. mai 2011 #72 Skrevet 29. mai 2011 Er vist plutselig blitt gravid Februar baby blir det på oss Masse lykke til med testing på dere andre Nå håper jeg bare det går bra med oss og spiren
Silja81 Skrevet 30. mai 2011 #73 Skrevet 30. mai 2011 Gratulerer til dere som er blitt gravide! Er så fint å lese at noen får det til. Svidde av nok en negativ test idag. Ingen symptomer og begynner mer og mer og forberede meg på skuffelsen når tr kommer.
Underveis --> Skrevet 30. mai 2011 #74 Skrevet 30. mai 2011 Tok en billigstrimmel i dag, og den viser også positivt. Svak strek, men strek er strek ;-) Mannen tør ikke håpe på det før torsdag, som er ikm, mens eneste reservasjonen jeg har er om dette tilfeldigvis skulle være en kjemisk graviditet. Når det gjelder symptomer, så har jeg ingen. Unntatt murring, som om jeg har første dag av mens. Ellers ikke noe. Forlater dere ikke før ikm, men drister meg til å glede meg over å endelig se ut til å være gravid etter 6 pp'er :-)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #75 Skrevet 30. mai 2011 hei jenter! Må visst innom her jeg. Hadde egentlig ikm på fredag sist uke, men ser ut som tr utsatte besøket sitt litt...håper hun egentlig har utsatt å komme i 9 måneder. Har en del murringer så forventer egentlig tr når som helst, men har til nå bare hatt blendahvite tester (med en skyggestrek på siste test, men tror ikke dette betyr noe). Er tom for billigtester så skal ikke teste før jeg er en uke over ikm. Gratulerer til alle med positiv test! Det er alltid koselig å høre at det fungerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå