Jomfru-83 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Ja, da ble det å vente på IKM i uke 22 da TR kom i går! Prøving i vente med masse sengekos Så til alle jentene som prøver, LYKKE TIL KOS DERE!!
Jomfru-83 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2011 Så hva driver damene med mens dere venter på el?
Frk Hansen Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Da er det vel bare å melde seg på en ny runde her.. Forhåpentligvis kan våren med litt mer sol og varme flytte fokuset litt fra å telle dager, teste etter el og vente!
Silja81 Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Hei jenter! Tr er her . Er så glad at hun er her sånn at jeg får begynt på 3pp. Denne gangen skal det gå bra Vi snakkes
Silja81 Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Ja, ventingen er laaaang . Deler den opp jeg. Nå venter jeg på å få begynne teste for el. Deretter venter jeg på el (og legger inn aksjer som bare den) deretter legges den inn enda flere aksjer samtidlig som jeg venter på IKM. Bestilte nye el- og grav-test igår så nå er det bare å kjøre på. Får dagene å gå ved å jobbe mye, trene meg selv og hunden. Litt sosialt av og til. Ukene er lange men helgene går fort (ukependler). Er på dag 2 i syklus nå, og allerede skrevet 2 innlegg her, hehe. Kjedelig å vente ja... Fint å kunne skravle her da God venting!
ellynn Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Hei:) Svarer her selv om jeg ikke helt vet om jeg venter på ikm i uke 21 eller 22.. "I gamle dager" hadde jeg 28dagers syklus, men vet ikke om det ennå er sånn ettersom jeg bare har hatt mensen en gang etter jeg tok ut spiralen. Fikk mensen 26april, så nå kjører vi på med sengekos, dusjkos, vaskeromskos osv. annenhver dag:) Ellers så trener jeg endel, leker med gutten min og leser bøker etter han er i seng. Elsker virkelig det deilige vårværet, og er mye ute! Lykke til!! Er så spennende å følge med på dere!
Silja81 Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Ellynn: Fint å se deg her og at du er igang med prøvingen. Lykke til
Tupsi :) Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Her hører jeg til også! IKM 31.mai. Dette blir 3pp. Har ikke vært så aktive de 2 første pp men denne måneden går vi "all in". Håper spiren sitter fort og at den blir sittende. Har hatt 2 SA. Hvis spiren sitter nå blir det ca 3,5 år mellom mine barn. Hadde egentlig tenkt å ha de litt tettere men den gang ei. Blir sikkert bra uansett for frøken snupp å bli storesøster. Lykke til alle andre også :-)
2 prinsesser <3<3 Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Har ikm rundt 31-3 juni.. Håper virkelig spiren sitter nå..ble gravid på p-piller sist..
Jomfru-83 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2011 Spennende å se at flere har IKM denne uka! Håper virkelig det vil klaffe nå Ønsker alle en fin og solfylt dag!!
Silja81 Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Hvordan går det med dere jenter? Kaster oss litt lenger opp på forumet jeg . Tenker begynne med testing for EL imorgen. Tror ikke det blir før aller tidligst 15e mai men vil ikke gå glipp av den
ellynn Skrevet 11. mai 2011 #13 Skrevet 11. mai 2011 Hei igjen:) Siden sist har jeg funnet ut at jeg trolig har ikm i uke 21. Bare jeg som bomma på tellinga! Hehe. Henger litt her likevel, er jo aldri godt å vite! Har i hvertfall vært kaniner i 5 dager nå! Tror også at jeg hadde sånn el-slim igår. Sier at jeg tror, for det er jammen meg ikke godt å vite, ettersom vi har vært kaniner - det kommer jo også "andre ting" ut igjen! Merker dere at dere har EL?Sånn utenom disse testene? Herregud, dette er så spennende!!
Underveis --> Skrevet 11. mai 2011 #14 Skrevet 11. mai 2011 IKM den 2. juni. Er i vår 6. pp, så håper den sitter denne runden. Bruker både CB sin fertilitetsmonitor, og denne mnd har jeg også kastet meg over kjerringrådene og urter. Tar bidronninggele og damiana, og skal ta wild yam etter el. Skader i alle fall ikke! Hva man gjør når man venter? Vel, jobber mye, lager fotobok, koser seg med mann og barn (har en sønn fra før), nyter sommeren og søker på ny jobb ;-) ... og ønsker så veldig å bli gravid igjen... *stønn*
Underveis --> Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 Hvordan går det med dere jenter? Her øker romlingen i magen og el skal være her om en 4 dagers tid. Bruker CB fertilitetsmonitor, og jeg er nå inne i fruktbar periode ifølge den. Får vel hoppe til køys snart ;-)
Silja81 Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Fortsatt negativ eggløsningstest her. Praktiserer sex annenhver dag i håp om at noen spermier skal overleve . Hvordan går det med dere? Flere som ikke hatt eggløsning enda?
ღMaritpusenღ Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 Hei damer! Slenger meg med her jeg også! Er våre første periode der vi virkelig PRØVER å få barn, og har gått til innkjøp av eltester fra billigtester. De viste postitivt i går, så håper det ble full klaff! Hehe! Ventetiden blir lang nå.. Har lyst til å begynne testingen med graviditetstester med en gang!
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Jeg melder meg på her igjen. 1pp og IKM i uke 22. Håper det går litt raskere enn sist, da det tok over et år. RASKE RESULTATER TAKK!! Lykke til jenter
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Jeg får bli med jeg å, 1pp og rimelig spent! Tok et år å bli gravid sist, så nå er vi klare for raske resultater Lykke til dere!
Blacktower Skrevet 17. mai 2011 #21 Skrevet 17. mai 2011 Hører til her jeg også. Fikk smilefjes på el test i dag:) Ikm 2.juni. Har prøvd siden i høst så håper virkelig at det klaffer snart...
Smurfebaby Skrevet 17. mai 2011 #22 Skrevet 17. mai 2011 Slenger meg på. EL i går, så ikm bli vel 31. Håper det skjer noe denne mnd
Silja81 Skrevet 18. mai 2011 #23 Skrevet 18. mai 2011 Positiv EL-test igår (og idag). Legger inn aksjer for glatte livet
ღMaritpusenღ Skrevet 19. mai 2011 #24 Skrevet 19. mai 2011 Hvordan går det med dere damer? Noen som går å kjenner på noen symptomer av noe slag? Denne ventetiden etter EL og frem til det går an å begynne å teste med G-tester er SEIGPINING!! Jada, jeg er utålmodig.. Så hva bedriver dere ventetiden med da?
Underveis --> Skrevet 19. mai 2011 #25 Skrevet 19. mai 2011 Har el nå. Fikk max på fertilitetsmonitoren i morges, så da er det bare å hoppe i høyet ;-) Ellers går vel livet som vanlig. Venter på at en søknadsfrist på en jobb som jeg har søkt på skal gå ut. Veldig spennende å se om jeg blir kalt inn på intervju. Elstra spennende blir det jo om jeg faktisk skulle få jobben også! Er jo kvinne da, så får jo litt dårlig samvittighet om jeg kommer første dag på jobb og sier "og du, forresten! Jeg er gravid!" :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå