Hegemor_78 Skrevet 27. april 2011 #1 Del Skrevet 27. april 2011 Syns det virker som det pipler litt nedover utenfor sprayen de siste gangene jeg har sprayet. Har sprayet et par testsprayer i lufta for å se om dosen ser ok ut, og det gjør den. Kan ikke spraye for mange ganger, er jo dyre dråper dette.. Kan hende det er jeg som er blitt vant til sprayingen, jeg synes bare ikke jeg kjenner sprayen like godt lenger, og den vonde smaken er ikke så "langvarig"... Blir jo litt småparanoid - gjør jeg dette riktig, hva hvis dosene ikke har vært som de skal - Også synes jeg jo at innholdet på sprayen synker dramatisk fort, den skal rekke til og med mandag, før jeg skal på Aleris, der regner jeg med at de har på lager på apoteket hvis jeg trenger mer. Men det er ikke igjen mer enn ca en tredjedel, og hvis jeg f.eks. går tom på lørdag/søndag så sliter jeg litt.. Kanskje jeg skal ringe Aleris og be om en resept i dag? Synes bare det er dumt å kjøpe hvis jeg ikke trenger.. Lurer på åssen jeg blir når jeg skal starte med sprøyter, hahaha.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143173251-sprayen-lekker-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 27. april 2011 #2 Del Skrevet 27. april 2011 Har du sjekket om du kan ta ut flere ganger på den første resepten du fikk? Suprecur skal iallefall holde til 21 dager med spray x 4 pr dag. Mener det er 100 doser i den. Og du skal sikkert fortsette med spray når du starter med sprøyter? Jeg har alltid tatt spray fram til ettermiddagen jeg skal sette eggløsningssprøyte. Kjente ikke like godt at jeg sprayet etterhvert jeg heller, men fikk nok det jeg skulle ha likevel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143173251-sprayen-lekker-litt/#findComment-143173323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå