MiraculixGRAVID Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 - kjenner dere noe på kroppen? Føler dere at kroppen "gjør seg klar"? Har termin imorgen, og vil jo gjerne ha fødsel imorgen også - selv om jeg vet at det ikke er noen fasit . :-) Selv har jeg merket: Slimproppen gikk (men det er vel snart 10 dager siden) Begynte med hardere kynnere for ett par dager (merkbart forskjell) siden, men idag har jeg hatt lite/ingenting. Har også hatt disse harde kynnerne på natta. De er ikke vonde, men merker at de setter i gang. Løs i magen (???) Ellers er det lite som tyder på fødsel. Hvordan har dere det? :-)
Kinamitt Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Termin i morgen jeg også, men merker ingen forandring på kroppen unntatt at mensmurringene som jeg hadde mye i begynnelsen av svangerskapet har kommet litt tilbake. Her har ikke slimproppen vist seg.. Iflg. min jordmor som jeg var hos i går trenger man ikke få noe særlig tegn, men bare gå rett i fødsel ved rier eller at vannet går, så satser på at det skjer i morgen eller senest fredag som er menstermin. Bor i Oslo så får ikke overtidskontroll før etter 8 dager (egentlig ikke før etter 10 dager, men jeg har blitt satt opp fredag 6. mai allerede da de ikke tar inn noen på kontroll på søndagen), noe jeg syntes er alt for lenge, så jeg får vel prøve meg på noen kjerringråd de neste dagene om det ikke skjer noe etter hvert... Tvitvi!
maibaby i magen Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Nå er det fortsatt 10 dager til termindatoen her da. Men jeg har vært oppe i hele natt. Er ordentlig dårlig i magen her også.. Men kjenner ingenting annet, så det er bare irriterende. Eneste annet jeg kjenner er at jeg har litt mere kynnere nå på slutten. Slimproppen har også begynt å gå litt og litt ser det ut til, men det trenger jo ikke bety noe. Fikk førstemann 15 dager før, så begynner å bli litt utolmodig nå, men det kan jo fortsatt være 3 uker igjen! Baah..
salamonster Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hadde termin på mandag. Hadde et par tak med vonde kynnere, men det har vært stille noen dager nå. Prøver å holde meg i gang så mye jeg orker(får litt mer action i sakene da), men har ingen spesifikke tegn... Han lar seg nok vente på han lille mann Sånn er det nå... Bruker tiden på selv pleie, husarbeid og på å høre på musikk. Har ønsket meg besøk av folk og, så tiden går lit fortere, blir fort litt utålmodig og nedfor om jeg bare går å kjenner etter tegn hele tiden... for det gjør jeg jo Deilig å få input fra andre menneskers liv da, slippe å tenke på meg og mitt heeeeele tiden Lykke til jenter!
www.sovehjerte.no Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Hmm... ja jeg har jo ropt "ulv ulv" et par ganger fordi jeg har hatt så mange fødselstegn. Har trodd at fødselen var i gang flere ganger... Men den gang ei! Jeg kan jo nevne - tegningsblødning - kraftige og regelmessige kynnere med menssmerter - vondt i korsryggen - føles ut som jeg må på do hele tiden å gjøre nr 2, men det kommer ingenting - løs i magen - kvalm Men, et har jo ingenting å si for når fødsel skjer har jeg forstått Det er bare modning alt sammen SÅ skulle gjerne vært en av de som ikke har noen tegn, for det er slitsomt å ha vondt nesten heeeele tiden! 9 dager til termin i dag her. Alle disse tegnene startet da jeg hadde 21 dager igjen, og har bare blitt verre og verre...
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Har ikke merket noe til tegn jeg heller. Litt mer kynnere enn vanlig men ikke noe mer. Merket slimproppen i forrige svangerskap men ikke sett noe til den denne gangen. Er 3 dager til termin her så håper det skjer noe snart Hadde en kveld her jeg trodde det startet for hadde så vonde kynnere som jeg måtte puste meg igjennom, holdt på sånn i 2 timer men så dabbet det av, ble så irritert, hehe :-P Får vel bare smøre seg med tålmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå