VenterSpent3dje Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg har også termin 8.mai:) Tror/håper han kommer før,da jeg har hatt en del modningsrier de siste dagene. Dette er tredje,og tydligvis en luring;) Ellers er formen litt som forventet,litt kvalm og lei. Har ikke vært så utålmodig noen gang og må innrømme det er litt vanskelig å skulle "nyte" den siste tiden med kulemagen:)
A_K Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Så spennende! Lite som tyder på fødsel enda her... Kun litt kynnere og mens murringer om kvelden + stikninger av og til. Venter selv ei jente - tror jeg:)) og skal føde på Ullevål . Lykke til til deg da!
maymor Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Hiver meg på her jeg og. Termin 8. mai, men på kontroll igår begynte jordmor å prate om hvem som var på vakt i helga, -hadde tro på fødsel iløpet av de nærmeste dagene. Kjenner jeg kommer til å bli skuffet om det ikke skjer noe, men er forberedt på det. Venter nr. 3 og har hatt en del kynnere sidene uke 29, så er litt spent på hvilke fødselstegn som vil "vise" meg at nå er det alvor. Gleder meg til å treffe den lille. Lykke til til dere begge, -vi har en spennende tid i vente.
Honningmelon Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Jeg hadde termin 8. mai, men snek i køen og fødte i går Mitt tredje barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå