Carina har to små gull Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg hadde termin 22 april og er nå 5 dager over. Har hatt regelmessige kynnere siden mandag klokken 17. De kommer hvert 7 minuttog varer over minuttet. Skikkelige harde kynnere...skulle så ønske at de gikk over til rier. Det gir seg på natta så jeg får sove, våknet av noen harde kynnere i natt. Ønsker mer smerte nå.... Hvordan går det med dere da???
Mini84 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg er her fremdeles, dessverre;( Orker ikke å gå lenger nå, men har jo ikke så mye valg akkurat. Har vonde kynnere som ikke tar seg opp, vondt i hodet og kroppen generelt. Uff, at mini ikke bare kan bestemme seg for å komme ut!!
Håpefull77 Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 jeg er også her. Vi hadde termin samtidig. Trodde du hadde født for lengst siden du fortalte om de vonde kynnerene. Legen telte feil på meg, så jeg skal til overtidsvurdering i morgen, i stede for fredag. Håper jeg blir satt i gang, men tviler. Er bekymret, sliten og lei. Har masse mensmurringer, tidligere var de konstante, nå kommer de mer og går. Regner med det er modningstegn, men hvor lenge skal jeg modnes??? Var hos jormor på tirsdag, hun forsøkte å kontrollere åpning, men rakk ikke frem............ Så det er vel et tegn på at det ikke er mye modent. Lege kontrollerte forrige tirsdag, da var det 1 cm, hun fikk tøyd til 2 cm. Huff, klage klage.......... Skulle så gjerne hatt med jenta vår i barnedåpen til niesen vår på søndag. Det er for sent nå.
2011mirakel Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Er her enda med mage jeg og :/ Overtidskontroll i dag. Sjekket baby nøye, og alt så bra ut, ikke var hun veldig stor heller . Lege strippet og jordmor satt modningsakupunktur, satser på at det hjalp.. er 7 dager over termin i dag, skal inn og sjekke baby igjen lørdag, så starter de med medisinsk igangsetting mandag. Men nå håper vi at jenta kommer før den tid!
Mamma til tre? Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 2 dager her, hadde termin den 25. har blitt sjekket i dag. Var ikke moden nok til at jordmord kunne gjøre noe:( Så jeg får vente på overtidskontroll på mandag, men da setter de heldigvis i gang på mitt sykhus dersom mor ønsker det. Bare å ta det rolig, sove og slappe av før den tida da:)
2011mirakel Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 skal egentlig kunne bestemme selv etter 7 dager her og som jeg hadde forstått.. følte likevel ikke mye rom for å bli satt i gang i dag eller i morgen, og da er mandag neste alternativ etter som de ikke setter i gang på fredager eller helg.. Men fikk hvertfall en skikkelig undersøkelse, og skal inn igjen på sjekk lørdag.. så ble beroliget av det.
TiNi88 Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Ni dager over i dag! Hadde store planer om å få baby før påske, men slik ble det ikke Har brukt masse penger på akupunktur og bringebærbladkapsler. Har også vært ganske aktiv, men ingen fødsel her altså, bare masse kynnere! Om det ikke skjer noe i natt blir jeg satt igang imorgen kl9, så det blir ihvertfall baby før helga Lykke til dere andre også! Håper dere slipper mange flere overtidsdager!
venterpåbaby Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 8 dager over UL-termin idag, har kontroll på Ullevål på fredag. Lyst til at noe skal skje nå! Var hos jordmor og hun strippet meg idag,men merker ikke noe forskjell. I ganske fin form faktisk, det er på kvelden at jeg merker at han romsterer rundt og jeg får veldig vonde stikninger der nede . Hadde trodd at denne fødselen skulle være over i løpet av påsken, men den gang ei!
Melkekartong Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Må vel signere denne jeg også, desverre. Er to dager på overtid i dag. Har ingen tegn på at noe skal skje. Var hos jordmor i går, men var ikke moden Hun fikset time til meg på sykehuset på fredag, så får jeg håpe de setter meg i gang. Ved forrige fødsel ble jeg satt i gang to uker etter termin, så de kan like godt sette meg i gang tidligere denne gang, synes jeg Slitsomt å gå 15 dager over.. Prøver å være positiv, men det er enklere sagt enn gjort når man har ventet så lenge allerede!
Carina har to små gull Skrevet 28. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2011 -6 idag. Tenkte kanskje at sengekosen igår kveld skulle gjøre litt susen, men neida. Sitter her enda. Har hatt noen harde kynnere i natt som sott all over the place. I ryggen, magen og nedpress så kanskje det skjer noe. Har regelmessige kynnere idag også på 9 minutt. Nå begynner jeg å bli lei, gått slik siden mandag. Har time til fastlegen i morgen og han skal henvise meg til sykehuset på overtid kontroll. Men jeg vurderer virkelig å ringe føden idag for å høre om jeg kan få komme til en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå