Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Natten for 3 dager siden så strakk jeg meg i senga og klarte å få krampe i leggen..Måtte opp å stå to ganger for å få det bort, men tingen er at jeg har enda vondt. Gangsperr følelse i hele leggen og går litt rart. Ble selvfølgelig veldig redd for blodpropp etter ei jeg kjenner døde av dette, men det kommer nok av den krampen, men er det vanlig at det verker så lenge etter?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Ja det er helt vanlig. Jeg har også hatt det sånn, skikkelig vondt er det!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Ok da går det nok over. SIkkert bare strekt den skikkelig denne gangen siden det ikke har hengt i så lenge før:) Merker den er litt bedre i dag:)
cpubim Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 3 dager er litt lenge for meg, men ikke uvanlig. Normen hos meg er to dager.
♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Jepp. Signerer denne. Klarte ikke gå ordentlig den dagen, og kjente det godt to dager etterpå. Synes også tre dager var lenge. Har aldri hatt fått sånn strekk etter krampe før. Nå er jeg forsiktig, og kommer krampa så dytter jeg foten mot noe raskt og presser, det hjelper.. Men huff..kjempevondt (-ikke farlig) !
line3mann Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Hei. Jeg var skikkelig plaget med kramper hver dag og natt helt til jeg fikk et tips fra jormoren min til å begynne med magnesium piller. De tar jeg to av hver dag og har velsig sjelden kramper nå. Vet hvor vondt det gjør så jeg angrer ikke på at jeg begynte med disse pillene. De kan også hjelpe mot at man får mindre vann i kroppen. Føler meg skikkelig sprek og har nå to uker igjen til termin. Lykke til videre. Klem
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 27. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2011 Håper det er helt borte i morgen:) Kjenner jeg er veldig redd for å strekke meg i senga nå ja. Får heldigvis kun krampe om jeg strekker meg godt. Har "restless legs" da, men det er heldigvis ikke vondt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå