AnonymeAnine Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg er i uke 34 og jeg bærer babyen veldig lavt. Babyen ligger i tverrleie eller litt på skrått. Er det flere som føler at magen hviler seg på lårene når en sitter? Man blir liksom litt fortung!
fru H Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg bære også veldig lavt. Har gjort det med de to første og gjør det også denne gangen. Plagsomt på den måten at man føler nesten babyen kommer ut når man går, og ikke minst alle tissepausene i løpet an dagen og natta. Fordelen er at man ikke får like mye press opp i ribben og kanskje heller ikke så mye halsbrann. Jeg er blitt sykemeldt pga kynnere og nedpress som de ikke liker så lenge jeg bærer lå lavt. Er nå 35 uker på vei og håper å gå litt lenger før jeg føder. De to andre fikk jeg 8 og 11 dager før ul termin.
StoltHønemor<3 Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Ja, jeg har lav mage Han ligger godt nedi bekkenet ( er i uke 31 ) og har ligget i tverr mye i det siste så håper virkelig han snur seg til han er fødeklar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå