Hjerteskatten<3 Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Etter en MA i mars, fikk jeg i går en knall positiv graviditetstest! Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig, jeg er 5 uker på vei allerede, å var i går kveld på sykehuset, å fikk se en fostersekk, men noe lite inni ) Var så nervøs, for at det skulle være utenfor, eller at det ikke var noe der igjen.. Skal tilbake om en uke, for å se om det har utviklet seg! )) Er veldig veldig glad, men føler jeg ikke klarer å glede meg før jeg har sett at det har vokst! Å igjen, dette var ikke planlagt akkurat denne mnd heller, vi skulle vente til etter vi hadde vært på ferie i juni, men nå satt den jaggu igjen, men så fort hadde jeg ikke regna med altså!
Peispå! Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Gratulerer så masse med positiv test da! Så deilig å se at alt fungerer igjen etter en MA:-) Du skal se det går bra, og at huleboeren har gravd seg ned i hula si! Er det ikke typisk at det klaffer når man senker skuldrene? enda det er letter sagt enn gjort:-) Lykke til!
Snelafel Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Gratulerer så mye :-) Skulle ønske jeg kunne senke skuldrene og bare slappe av :-) Kanskje det hadde blitt klaff her og.
Gromjenta Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Gratulerer så mye:)) jeg er 6 uker i dag etter å at jeg mistet i midten av mars. så kjenner jeg er litt smånervøs og gleder meg VELDIG til første ul, for å få sjekket om der virkelig er noe der;) hvordan er formen din? jeg har vært ganske pigg fram til i dag, da kom kvalmen SKIKKELIG. er akkurat som sist så regner med jeg blir kvalm til ungen er ute!! har forresten drømt flere netter at det blir gutt, er rart hvordan underbevissten jobber for tiden;)) håper det går bra med deg videre,og at vi får fulgt hverandre i desemberklubben:))
Hjerteskatten<3 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Tusen takk dere, veldig typisk ja, at det klaffer når det ikke er planlagt Eller var jo det på en måte da, bare ikke før etter juni:) Hehe, men veldig ønsket selvfølgelig <3 <3 Så moro Gromjenta!! Gratulerer så mye til deg også! Uff, ja den kvalmen.. Den har kommet skikkelig til meg også nå, å så utrolig svimmel.. Mer gir seg litt utover dagen da, men føler meg helt tom for energi! Men, skal ikke klage, håper bare alt er bra! Skjønner du er nervøs for ul ja, å også at du gleder deg! Skal du ta tidlig ul?? Jeg skal tilbake på mandag, da får jeg vite om det er liv, herregud, jeg gruer meg helt sinnsykt :( Får trøste meg med at jeg iallefall har symtomer ennå da! Ja, håper vi følger hverandre i desemberklubben, det skal vi!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå