Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Det virker som om "alle" digger Starbucks så hemningsløst. På Facebook ser jeg stadig oppdateringer fra folk som er på reise og som nå slapper av på Starbucks, som laster opp bilder av kaffekoppen sin, og er med i en gruppe som vil ha Starbucks til Norge. Men hvorfor i all verden? Jeg var senest innom en Starbucks da jeg reisete i påsken, og jeg må si at jeg synes den kaffen er helt grei, men ikke mer. Absolutt ingen ting å lage så mye styr om. Jeg mistenker ærlig talt at det er et slikt "Amerika"-fenomen: Se, jeg har slik kaffe som de drikker i Ameeerikaaaa!"
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Sååå enig, syns det blir litt barnslig egentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Tror du har rett jeg Det handler mer om image enn god kaffe!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hahaha ja enig! Seee jeg har drukket den populære kaffen! Alle andre liker den så da må jeg også gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Hehe, alltid mer atas med slikt vi ikke har hjemme. Selv sverger jeg til økologisk kaffe, som jeg får kjøpt i byen jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Hehe det blir jo det samme med Hard rock kafe .. jeg synes ikke det er så rart jeg. Hvor går folk fra utkanten som kommer til de store byene jo på Egons, ikea, og Deli Luca. Jeg skal til USA i sommer og gjett hva jeg skal jo jeg skal på Starbucks!! og kose meg med kaffe.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 http://www.starbucks.com/coffee/starbucks-reserve-coffee/organic-blue-java
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Tror ikke du er noen voldsom kaffekjenner. Kaffedrikkene til Starbucks er gode, de overgår de fleste kaffestedene i Norge. At folk like kaffen er ikke fordi Starbucks er fra USA. Å tro det virker jo bare helt blåst.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Mmmm... Da har du ikke smakt frapuccino vanilla med ekstra krem. DEILIG!!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Kaffen jeg har drukket på div Starbucks bl.a i New York har vært helt grusom. Kaffen de serverer på Stockfledts i Oslo f.eks er utrolig mye bedre. Og ikke kom og si at jeg ikke er kaffekjenner. Jeg har jobbet på kaffebar i mange år ved siden av studiene. ( ikke hi)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 hvorfor jeg liker starbucks: -finner det ikke hjemme - mye god kaffe, og mulighet til å kjøpe hele bønner - java chip frappuchino en varm sommerdag - lett gjenkjennelig, koselig inne - masse fristende bakverk ol disken - supert sted å spise frokost på i utlandet Det er ikke bare kaffen, men hele konseptet Når det er sagt, elsker jeg kaffebrenneriet i oslo og
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Du er da den første kaffekjenneren jeg har hørt som mener at kaffedrikkene til Starbucks er vonde (jeg snakkerikke om espresso eller svart kaffe). At du har jobbet i kaffebar er ingen garanti for at du har no smak nårdet gjelder kaffe.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Ja ja, jeg kjenner ingen kaffekjennere som elsker Starbucks. Starbucks passer nok bedre for dem som liker kaffedrikker med minimalt med espresso og masse siruper oppi + ekstra melk og krem. Vi har nok helt forskjellig smak når det gjelder kaffedrikker. Jeg foretrekker å kjenne kaffe-/espressosmaken når jeg drikker kaffe.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #16 Skrevet 27. april 2011 Eh?Jeg poengterer jo at jeg ikke skriver om svart kaffe/espresso. Jeg poengterer at jeg snakker om kaffedrikkene. Hvordan det ikke kan forstås er utrolig. Jeg foretrekker svart kaffe. Men hvis jeg en varm sommerdag vil hanoe kaldt og oppfriskende er starrbucks tingen. Hver til sitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Nå var det vel ikke det som var temaet i denne tråden så du trenger ikke hisse deg opp. Oppsummering: Jeg liker ikke Starbucks, du liker Starbucks. Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Siden jeg ikke er det minste opphisset (i noen betydning av ordet) synes jeg det er fint at jeg slipper å anstrenge meg for å bli opphisset akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #20 Skrevet 27. april 2011 Kaffen er god på Starbucks, men ikke så god som deres Tazo Passion Tea Lemonade! :-) Den gikk ned på høykant i sommer i USA :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #21 Skrevet 27. april 2011 Jeg er glad i Starbucks når jeg er i utlandet fordi de har gode kaffedrikker som ikke finnes andre steder (i de landene jeg har vært i). Det blir som å få en pause fra hermetiserte insekter og grønn te... Finnes ikke kaffedrikker på andre kafeer i disse landene. Det har ingenting med Amerika å gjøre, jeg hater MacDonalds og andre liknende steder og går aldri dit. Synes kaffedrikkene er kjempegode, men de er jo også noen kaloribomber med masse sirup, krem osv og minimalt med kaffe. Når det kommer til en enkel kaffe latte holder jeg en knapp på Stockfledts og håper ikke de taper i konkurransen med Starbucks når de kommer til Oslo.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #22 Skrevet 27. april 2011 Jeg bor i en forholdvis liten by hvor kafe utvalget ikke er det store. Og da synes jeg det er veldig gøy å dra på Starbucks og se hva slags kaffe de har og bestille noe nytt og spennende.
Tante Blås Squaw Skrevet 27. april 2011 #23 Skrevet 27. april 2011 Overprisa kaffe? Nei takk. Denis Leary sier nøyaktig hva jeg syns ;o) http://www.youtube.com/watch?v=aQxgv4QtKM8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2011 #24 Skrevet 27. april 2011 Kaffe latte er kaffe latte, nesten uansett hvor man kjøper den. Men Starbucks har da så mye annet. Hva med en hvit mocca istedet? Fy søren, beste jeg har smakt noensinne.
Moonfreckle Skrevet 27. april 2011 #25 Skrevet 27. april 2011 Jeg liker ikke kaffe. Uansett hvor den kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå