MK73 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Heisan! Prøvde å sende deg melding - men enten er postboksen din full eller så har du sperret meg :-) Så da får du meldingen her i stedet. Jeg synes jeg leser ting som indikerer at du er gravid??!!!! Stemmer dette? Jeg har ikke fått det med meg... I så fall - gratulerer så mye! Spennende, spennende! Klem fra meg til deg
TanteTroll Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg har også prøvd og sende deg en melding, så henger meg på her. Går det bra med deg?
popstar Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Heeey!! Ja, jeg er visstnok det... Igjen! Innboksen min er nok full! Foreløbig går det bra, har jo vært endel bekymret pga forhistorien, men så langt alt vel! Tidlig ul den 12 mai. Fikk ut to egg, kun ett brukandes... Og det lille gullet passer jeg godt på i magen min;) Hvordan går det med dere to skjønner frøkner?
TanteTroll Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Frøken er helt riktig, hvor skjønn jeg eventuelt er får andre bedømme:-D Jeg har sendt henvisning og journal til Aleris. Venter selvfølgelig allerede veldig spent, selv om brevet knapt nok har kommet innenfor dørene der:-) Bra du passer på gullet - det blir spennende med ultralyd!
MK73 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2011 Hurra!!! Jeg sa jo at jeg mente det var håp for dere ;-) Jooohooo!!! Gratulerer så mye. Er du 5 uker på vei eller noe sånt, da? Håper dette går fint - jeg vet særdeles godt at det er nervepirrende. Men jeg tror fortsatt det er håp for at det skal gå fint med deg, se bare på meg - so far, so good... Med tanke på min lange og ganske så problematiske historikk og de første månedene av dette svangerskapet (med alle blødningene) var det nok ikke så mange som ville ha veddet på at jeg idag skulle kunne si at jeg er 15+5 :-) Bare 12 dager til ordinær UL. Jeg tror ikke på at dette skal gå bra enda - men jeg prøver å ha troen, og gleder meg for hver dag som går uten at jeg vet om at noe er galt... Hvis ting ser OK ut på UL så skal jeg senke skuldrene ett hakk til og begynne å glede meg :-) Helt sikker på det hele blir jeg nok ikke før jeg forhåpentligvis har barnet i armene i oktober. Du må holde meg oppdatert, popstar, og så skal jeg krysse alt jeg har for dere og spiren deres. Go'klemmer oversendes til dere tre!
popstar Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Wow, er du snart 4 mnd på vei?? Guuud, så gøy! Ja, jeg er vel rundt 5 og en halv uke. Jeg er ikke så veldig nervøs egentlig, jeg har en god og varm følelse. Har snakket med knøttet helt siden jeg fikk det inn:) Men alt kan jo skje, så vi kryssssser..... Jeg mener å huske at jeg sa til enten deg eller stjernemagnolia at en av dere ville bli gravide snart i en tråd for lenge siden....var det deg? Jeg tror jeg hadde en helt bestemt følelse for en av dere....?
MK73 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2011 Ja, når jeg tenker meg om er jeg faktisk 15+6 (hehe...). Bikker snart 4 måneder nå. Godt å høre at du er rolig. Vi snakker og synger til knøttet her også ;-) Festligst er det når samboeren slår til! Jeg kan ikke helt huske om det var meg eller stjernemagnolia. Var det meg så hadde du i alle fall rett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå