Gå til innhold

Tusen takk, Ellos! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ankom endelig to sårt etterlengtede mammabukser, og smilet går fra øre til øre. Nå er jeg kommet til uke 34, og det var på høy tid å parkere de vanlige buksene... Så her sprader jeg rundt i stuen i en splitter ny dongeribukse som ikke strammer noe sted, og samboeren min sukker oppgitt at "det skal ikke mye til for å glede deg, gitt..."! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt de klarer å få levert pakkene til noen! Venta 13 virkedager på mine selvom det skal ta 6-8 arb dager, og enda er di ikke sendt.....

Er jo kjempegøy med nye klær da:)

Skrevet

He he, jeg har ventet i tre uker, så nå var det nummeret før jeg måtte gå på butikken i samboerens treningsbukser.... SÅ glad for endelig å ha noe som sitter fint og er behagelig å gå i - selv om det tok sinnsykt lang tid! Sto 6-8 arbeidsdager på bestillingsbekreftelsen jeg fikk på mail, hadde aldri drømt om at det skulle ta flere uker. Men nå er irritasjonen glemt, og humøret på topp :)

Skrevet

He he, så godt da :) Kanskje jeg skal bestille meg noen bukser derifra..

Jeg får ikke på meg sambo's shortser engang, så her er det tviholding på en tights jeg har og en joggebukse som begynner å bli litt stram rundt livet:p

Skrevet

det er godt å høre at det er flere som setter pris på små ting:) mannen min blei også veldig overrasket når jeg blei kjempe glad for å få noe nytt mamma tøy som ikke strammet:)

Skrevet

Min mann blir vel glad til om jeg ikke skriker fordi ingenting passer lenger:p He he!

Jeg var så smart å skulle kjøpe større undertøy, men har jaggu klart å kjøpe mye i strl M, og det blir litt smått gett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...