Nikkamoren Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Har lest at den er holdbar i frysen i 3-6 mnd. Noen som vet om man kan se på melken om den er ok å bruke? Er der noen tegn som kan si oss om den er dårlig? Melken min lukter dårlig selv om den ikke har vært frøset så lenge men det skal visst ikke ha noe å si
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Du bør nok smake.. Men det turte aldri jeg å gjøre! ;-)
2010 Mammaen Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Smake på den er dt beste :-) Jeg lærte meg til det etterhvert og endte med å kaste hele lageret jeg hadde av mm. Selv om den bare hadde stått i 3 mnd var den harsk og helt uspiselig. Den både luktet og smakte fælt. Serverte ikke det til gutten min. Jeg brukte (de DYRE) posene fra Medela men det kommer jeg aldri til å gjøre igjen...
Nikkamoren Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2011 Da kan jeg kaste hele lageret jeg også, og jeg har maaaasse nedfryst, noe i medelaposer og andre i kjøpebegre. Synes det er rart, for meg smaker melken min dårlig etter veldig kort tid. Har ikke fått meg til å servere det til lillemor jeg heller for det har ikke vært nødvendig. Men jeg synes å ha lest at melken kan være god selv om den har bismak, at babyene ikke brydde seg om det.
cadence Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Frøkna mi blånektet å drikke opptint melk...Jeg syntes at det luktet en slags metallisk brokkoli av den:( Brukte Avents begre beregnet for nedfrysing). Endte med at jeg dumpet de 7-8 litrene jeg hadde i frysen... Kjipt å se all den jobben og innsatsen forsvinne ned i sluket men men.. Hun ville ikke ha MME heller, så vi satt ei stund mellom barken og veden frem til hun fikk i seg to solide grøtmåltider for dagen. (Vi slet noe inn i hampen med intens hyling, minimalt med søvn og full krig i mange mange måneder frem til vi fikk "lov" til å begynne med grøt i det hele tatt...) Nå sluker hun alt av grøt, fruktmoser, fruktsafter etc som er å finne i butikkhyllene:) Og puppen er ikke tørrlagt enda heller, og den holder for nattmat og "dessert"x flere om dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå