Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelper virkelig ikke på min 'ikke prøving' å være her altså - blir jo så babysyk atte :-) Og det hjelper jo ikke at jeg fakt EL i går på monitoren min for første gang på 5 mnd og jaggu hadde vi nyppet litt tidligere - noe som var helt tilfeldig siden jeg ikke prøver..

Åå dette kommer til å bli en lang periode igjen til ikm, særlig når jeg vet at 'joda vi traff på max' :-(( Ikke at det blir noe ut av det, siden det aldri gjør det, men jeg er jo bare menneskelig så jeg kan jo ikke annet enn å håpe :-(

Måtte bare ut med litt frustrasjon og tristhet for det var dette jeg ville unngå ...

sånn :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143171770-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-jeg-vil-ha-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppelura mi da!!! du er jo bare menneske du også ♥

måtte gi deg ett kort fra den nye stokken min ;)

8 Chenrizi Manifestation

This card works to create a positive out come in all situations. Chenrizi works to free you from your problems, burdens and suffering by showing you all the many wonderful blessings in life. This card is the ultimate manifestation. On every level and every way, it is... the complete form of fulfilment. This is the turning point in life. Free flowing manifestation of all the good this world has to offer is coming to you. Stay focused on the blessings and you will see them multiply.

er her og på pm og på email om du trenger å lufte hodet og hjertet ♥

stor varm klem fra lilja

Så fint ett kort skjønningen min! :-))) Tror du gikk gjennom stokken jeg og fant dette til meg *kniiis'

Og nå lurer jeg på hva dette kan være da, så da har både du og solrosen vår forvirret meg i dag, noe som så visst egentlig ikke er noe nytt da hehe

Men jeg skal lytte til rådet kortet gir :-)

Så søt du er, takk vakre lilja mi :-) ♥

hihihi du er søt da!! neida det kortet kom helt av segselv ;))

greit å bli litt forvirra en gang i blandt, da ender man som regel opp med mer info og klarhet når forvirringen letner :))

nå skal jeg sove litt vakringen, men vi snakkes plutselig!

stor varm natta klem ♥

Annonse

Afff men jeg prøver jo ikke lengre! Men er dette at jeg faktisk vet at det klaffet og at jeg av en eller annen merkelig grunn måtte finne den el'en nå på samme dag som nyppingen hehe. Vel da er det bare å vente, så får jeg starte meg å ikke prøve neste mnd når mensen kommer :-)

god morgen klem til deg vakringen :) håper jon blund var snill med deg i går, for hit kom han aldri *gjesp*

og glem nå hele prøvingen, bare slapp av og kose deg med det som kommer din vei, spiren sitter når den skal enten du vil eller ei hihi

*smask i panna*

God morgen jenta mi :-)

Phø han var ikke innom her heller, så nå har jeg knapt nok sovet på 2 dager og altså man ser ikke særlig fresh ut da altså - pluss at jeg er trøtt fra allergien også! Så i natt BØR kan komme altså, for nå begynner jeg å bli småsur på fyren hehe

Jeg prøvde jo ikke jo! Men så ble det allikevel, og det er jo så vanskelig å ikke tenke på da jo ;-P Men etter tanta kommer nå så skal jeg være superforsiktig så den spiren kommer ikke... pluss nå vet jeg hvor i syklusen el'en er og da blir ting så myyye enklere :-))

Kooz

tiddelidu!

hjelpes, har heldigvis sovet litt før i natt, men merker jeg er helt ødelagt i dag. lilleplutt hoster og harker også, så han er ikke fornøyd med noe annet enn å henge på meg hehe er jo kos, men får ikke akkurat gjort så mye ..

vi er lit låst i et vakum her, men jeg har sendt to mail på to sokkel leiligheter i dag, og han har sendt ut en jobb søknad. ikke all verden, men ett steg i rett retning. jeg skal også sende inn barnehagesøknader på de to små trolla nå, for har bestemt meg for å bo på ekeberg. blir nok mer landlig etterhvert, men jenta mi har venner der, og beste kompisen hennes flytter dit nå i sommer og de skal begge begynne i 1 klasse, så da vil jeg ha henne inn på samme skole. Så det veide tyngst, pluss at jeg kan få avlastning av gubben lettere når vi bor nærmere hverandre.

Hadde du orket å se noe på bo situasjonen og jobb for han??? ikke sikkert du får inn noe annet men lov å prøve seg hihi

måtte trekke et doreen v. daily guidance kort til deg også ;)

Heart chakra: Love is the heart of the matter. Your heart is the center within your physical being attuned most to love. Its safe for you to love and be loved with an open heart, as we stand by with perfect protection and guidance.

klemmer i bøtter og spann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...