Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Liam var helt fin i går, men i natt slo han til med noe vi trodde bare var sutring og at han ville stå opp, men vi syns 03.30 er litt tidlig, vugget og vugget og strøyk på og kosa, men ikke noe hjalp. Jg fikk migrene, så faren sto opp med han halv seks, ga han grøt og melk som vanlig, og 1 time senere kom ALT ut igjen. Og han har fortsatt sånn i hele dag.. Klarer ikke holde på 1 ts vann engang stakkar... Vi har vært hos legevakta, og alle prøver var heldigvis normale, skulle bare passe litt ekstra på mtp dehydrering, men det er ikke noe gøy å se gutten ligge å brekke seg og spy ut magesyre selv om jeg vet det ikke er noe farlig. Også lukter det skikkelig neglelakkfjerner av ånden hans, var visst vanlig når de ikke har noe næring i magen å tære på¨.-.. Han som ellers er spinnvill og ikke sitter stille selv når han spiser, har bare sitti på fanget i hele dag, kjempesløv og sover hele tiden..Liker IKKE....
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Uff, hørtes ikke bra ut, masse god bedring til Liam!! (kjempe fint navn forresten,det skal min neste sønn hete dersom jeg får en til ) Ikke noe gøy når de små er syke, men heldigvis bruker det å få fort over
Flaggermusa Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Huff da, dakar lille Liam God bedring og håper det går fort over!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Tusen takk dere! I dag var vi hos legen igjen, han har hatt 40 i feber og ikke klart å være våken i mer enn max 1 kvarter av gangen. Øynene har rullet bak i hodet, og jeg syns det hele har vært ganske jævlig, men det er visst bare en vanlig omgangssyke. Så vi skulle bare fortsette å gi stikkpiller og saftis, eplejuice og farris og litt kjeks og melk innimellom. Han har ikke kasta opp i dag heldigvis, og holdt på det vi har fått i han av væske selvom det går fort tvers igjennom, og han har spist 2 babykjeks og 1 hel saftis. Så da ble legen fornøyd og mamma stolt, hehe. Nå ligger han å sover, endelig fått ned feberen til 38,5, og det virker som han slapper litt mer av. Jeg respekterer virkelig alenemødre, tvillingforeldre og foreldre med diagnosebarn. Vet helt ærlig ikke om jeg hadde taklet det så bra. Bare gråter når jeg ser gutten min sånn.
bygdemamma Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Uff.. ikke godt når barna våre er syke! God bedring, håper det gir seg snart!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 gooood klem til deg vet det, det er fælt.. men snart er han frisk igjen! Hvor gammel er gutten din? Fint navn forresten.. veeeldig fint
ellen_marie Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Huff, jeg vet hvordan det er, jenta mi hadde omgangssyke for et par uker siden Det er så fælt å se at de har det så vondt uten å kunne fjerne smerten deres. Mi hadde bare diaré da, men fikk ekstremt vondt bleieutslett pga all bleiebyttinga, og det kom jo bare syre ut når hun bæsja. Pluss null nattesøvn for noen av oss, bare masse skriking. Eneste som er en liten trøst er at det går over, og jeg håper lille gutten din snart blir frisk og fin! Lykke til, til hele den lille familien deres :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå